رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد که پس از امضای توافقنامه اسلو، رژیم صهیونیستی تندروتر شده و آمار شهرک‌سازی تا حد زیادی بالا رفته است.

به گزارش جماران؛ جهاد اسلامی فلسطین خواستار رهایی از آثار فاجعه‌بار توافقنامه اسلو و لغو عمل به تعهدات ناشی از آن شد.

طارق قعدان، از رهبران جهاد اسلامی به مناسبت گذشت 24 سال از امضای توافقنامه اسلو، از پافشاری تشکیلات خودگردان فلسطین بر حفظ تعهدات ناشی از توافقنامه اسلو در سایه بی‌توجهی به حقوق فلسطینیان انتقاد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، این رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد که پس از امضای توافقنامه اسلو، رژیم صهیونیستی تندروتر شده و آمار شهرک‌سازی تا حد زیادی بالا رفته است؛ تا جایی که کرانه باختری و قدس در معرض الحاق کامل به اراضی فلسطین اشغالی قرار دارند.

قعدان همچنین از تغییر استانداردها پس از امضای توافقنامه اسلو انتقاد کرد و گفت، مقاومت به دستور مهندسان اسلو تحت پیگرد قرار گرفته است و این وضعیت باعث بروز شکاف و دودستگی در عرصه داخلی شده که آثار فاجعه‌باری روی مساله فلسطین داشته است.

این رهبر جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد که تنها راه احیای وحدت ملی و پایان دادن به شکاف داخلی، بازنگری واقعی و همه‌جانبه در روند فعالیت‌های سیاسی فلسطین از مذاکرات صلح مادرید تاکنون، سرسختی طرف فلسطینی بر سر موضع خود و مقابله با فشارها و مخالفت با بازگشت بر سر میز مذاکرات سازش است و پس از آن باید راهبردی ملی برای مقابله با رژیم صهیونیستی و شهرک‌سازی و یهودی‌سازی و محاصره ملت فلسطین اتخاذ شود و زمینه حمایت از ملت فلسطین فراهم گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.