نماینده مردم سلماس در مجلس با اشاره به تلاش آمریکا برای بدعهد نشان دادن ایران در توافق هسته ای، گفت: آمریکا تلاش دارد با انحراف افکار عمومی جهان و با ایران هراسی و مسلمان هراسی، جمهوری اسلامی را ناقض برجام جلوه دهد.

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ایران با بازدیدهای سرزده آژانس بین المللی انرژی اتمی از سایت های هسته ای مخالفتی ندارد.

شهروز برزگر کلشانی با اشاره به گزارشی که تاکید دارد آژانس بین المللی انرژی اتمی 25 بار از سایت های هسته ای ایران بازدید سرزده داشته است، اظهار داشت: در شرایطی بازدیدهای سرزده و ناگهانی از سایت های هسته ای ما صورت می گیرد که آمریکا ادعای دارد ایران ناقض روح برجام است.

نماینده مردم سلماس در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تلاش آمریکا برای بدعهد نشان دادن ایران در توافق هسته ای، گفت: آمریکا تلاش دارد با انحراف افکار عمومی جهان و با ایران هراسی و مسلمان هراسی، جمهوری اسلامی را ناقض برجام جلوه دهد در حالی که این کشور ناقض جسم و روج برجام بوده و تمام شواهد حاکی از بدعهدی آمریکا است.

وی ادامه داد: از آمریکا به عنوان یکی از طرفین توافق هسته ای انتظار می رود به تعهد و امضای خود بر توافقنامه ای بین المللی پایبند باشد. اما هیات حاکمه ایالات متحده برخلاف اظهارات کارشناسان خود در زمینه برجام عمل می کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اروپا به برجام پایبند است، عنوان کرد: در دوران پسا برجام، کشورهای اروپایی خواهان برقرار ارتباط با ایران هستند و شاهد قراردادهای متعدد از جمله توتال و خرید هواپیما هستیم اما آمریکا تلاش دارد به دوران قبل از برجام برگردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این حال ایران با بازدید های سر زده آژانس بین المللی انرژی اتمی مشکلی ندارد و آن را صداقت در عملکرد می داند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 739735
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.