سید حسن هاشمی گفت: این کاروان بالغ بر سه هزار روز در نقاط محروم کشور بوده است و درعین حال 17 هزار عینک رایگان توزیع و دندان های بسیاری ترمیم و تعداد زیادی جراحی چشم انجام شده است.

به گزارش جماران؛ وزیر بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و درمان هرکاری از دستمان بربیاید، کوتاهی نمی کنیم و در دولت دوازدهم با همکاری سایر ارگانها و نهادها، بیش از دوره قبل انجام وظیفه خواهیم کرد.

سید حسن هاشمی، در محل استقرار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در جمع مردم لوجلی در خراسان شمالی گفت: پزشکان، دندانپزشکان، چشم پزشکان و پرستارانی که در کاروان های خیریه حضور دارند به صورت رایگان به مردم ارائه خدمت می کنند و همچنین وسایل و تجهیزاتی که درخدمت محرومین است همگی رایگان است و اقدامات و فعالیتهای این بنیاد با دولت ارتباطی ندارد، درست است که وزیر بهداشت هستم، اما این اقدام ربطی به مسئولیت ما ندارد و کمکی از دولت گرفته نمی شود و مربوط به امروز نیست، چراکه سال های سال این خدمات ارائه می شود.

وزیربهداشت گفت: این کاروان بالغ بر سه هزار روز در نقاط محروم کشور بوده است و درعین حال 17 هزار عینک رایگان توزیع و دندان های بسیاری ترمیم و تعداد زیادی جراحی چشم انجام شده است.

هاشمی گفت: در حوزه بهداشت و درمان، در انجام وظایف، کوتاهی نمی کنیم و در دولت دوازدهم با همکاری سایر ارگانها و نهادها بیش از دوره قبل انجام وظیفه خواهیم کرد.

کاروان نورآوران سلامت در شهر لوجلی در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهر شیروان در استان خراسان شمالی مستقر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.