ثامر السبهان در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود ضمن نادیده گرفتن حمایت های ریاض از تروریست های تکفیری در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان در کمال تعجب ادعا کرد: ایران منبع تروریسم و افراطی گری در جهان است.

به گزارش جماران؛ وزیر مشاور عربستان سعودی در امور خلیج فارس در ادامه یاوه گویی های مقامات این کشور، بار دیگر ادعاهای واهی و بی اساسی را علیه تهران مطرح کرد.

ثامر السبهان، وزیر مشاور عربستان در امور خلیج فارس در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود ضمن نادیده گرفتن حمایت های ریاض از تروریست های تکفیری در بسیاری از کشورهای منطقه و جهان در کمال تعجب ادعا کرد: ایران منبع تروریسم و افراطی گری در جهان است.

وی در ادامه ادعاهای خود در توئیتر نوشت: جهان همانگونه که با داعش برخورد کرد باید با این منبع نیز برخورد کند و ملت های ما نیاز به صلح دارند.

السبهان که پیشتر در کسوت سفیر ریاض در بغداد، به فرقه گرایی و تفرقه افکنی مشهور بود و درست به همین دلیل توسط مقامات عراقی از سفارت بغداد اخراج شد، درحالی جهان را به مقابله با ایران فرامی خواند که کشورش از حامیان اصلی تروریسم به شمار می رود.

السبهان که به نظر می رسد عنان سخن از کف داده در یک هتاکی نابخشودنی از حزب الله به عنوان حزب الشیطان! یاد کرده است. این درحالی است که عربستان سعودی خود به تنهایی حامی تمامی شیاطینی است که امروز در سراسر جهان به ویژه در سوریه و عراق غیرنظامیان بی دفاع و بی گناه را سلاخی می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.