وزیر نفت گفت: اولویت ما جذب سرمایه‌گذاری شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی برای توسعه معادن مشترک و افزایش بازیافت نفت در میادین در حال بهره‌برداری و نوسازی و بازسازی تاسیسات نفتی است.

به گزارش جماران؛ وزیر نفت گفت: رای بالایی که نمایندگان به بنده دادند، رای بالا به عملکرد وزارت نفت و کارکنان صنعت نفت بود و این قطعا موجب دلگرمی بیشتر مجموعه ما برای اجرای ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که طبق قانون برعهده ماست و در برنامه آقای رییس‌جمهور نیز منعکس شده، خواهد شد.

بیژن زنگنه وزیر نفت در حاشیه اولین جلسه هیات دولت درباره جذب سرمایه‌گذاری گفت: اولویت ما جذب سرمایه‌گذاری شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی برای توسعه معادن مشترک و افزایش بازیافت نفت در میادین در حال بهره‌برداری و نوسازی و بازسازی تاسیسات نفتی است.

او درباره رای اعتماد وزیران گفت: از نمایندگان مجلس به دلیل اعتماد مجددشان به من و همچنین از هیات رییسه و کمیسیون‌های مجلس و نمایندگان مناطق نفت‌خیز تشکر می‌کنم. این اعتماد و رای بالا برای ما بسیار ارزشمند است رای بالایی که نمایندگان به بنده دادند، رای بالا به عملکرد وزارت نفت و کارکنان صنعت نفت بود و این قطعا موجب دلگرمی بیشتر مجموعه ما برای اجرای ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که طبق قانون برعهده ماست و در برنامه آقای رییس‌جمهور نیز منعکس شده، خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.