نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستیم که مشکلات کارگران و کارخانجات را پیگیری کند.

به گزارش جماران؛ نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس با اشاره به حضور ۴ نفر از وزرای پیشنهادی در جلسات فراکسیون مناطق ترک‌نشین مجلس تاکید کرد که نظر این فراکسیون درمجموع درباره ربیعی، امیرحاتمی، علوی و رحمانی‌فضلی مثبت است.

نادر قاضی‌پور با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته فراکسیون مناطق ترک‌نشین با برخی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اعلام کرد: فراکسیون مناطق ترک‌نشین به‌عنوان یکی از فراکسیون‌های فعال مجلس با تعدادی از وزرای پیشنهادی از جمله علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امیر حاتمی گزینه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات و عبدالرضا رحمانی فضلی گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت کشور تشکیل جلسه داد.

او با بیان این‌که هر ۴ وزیر پیشنهادی در این جلسات به تشریح برنامه‌های خود و پاسخگویی به سوالات اعضای فراکسیون مناطق ترک‌نشین پرداختند، خاطرنشان کرد: در مجموع نظر اعضای فراکسیون حمایت از هر ۴ وزیر پیشنهادی بود تا بتوانند برنامه‌ها و وعده‌های خود در امور مختلف را محقق کنند.

نایب رییس فراکسیون مناطق ترک‌نشین مجلس با اشاره به معرفی مجدد ربیعی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: نمایندگان در این جلسه از آقای ربیعی درخواست کردند که حق و حقوق کارگران را پیگیری کنند.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین از وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواستیم که بحث تعاون را در این وزارتخانه بیش از پیش فعال کند و مشکلات کارگران و کارخانجات را پیگیری کنید.

قاضی‌پور در پایان تصریح کرد: به نظر می‌رسد اگر ربیعی بتواند حتی ۱۰ درصد برنامه‌های خود در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برای چهارسال آینده به اجرا دربیاورد، بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد و می‌توان گفت که موفق بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.