وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی گفت: ما حوزه‌های مختلف گردشگری داریم و با توجه به قیمت پایین درمان در ایران می‌تواند گردشگران را جذب کند.

به گزارش جماران؛ وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی تاکید کرد که اجرای طرح گردشگری پزشکی می‌تواند اقتصاد کشور را بهبود ببخشد.

علی ربیعی در همایش تخصصی ساماندهی و آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری پزشکی تامین اجتماعی گفت: مطالعاتی که درباره گردشگری انجام شده نشان داد که می‌تواند از نظر اقتصادی نتایج خوبی را همراه داشته و اقتصاد کشور را بهبود بخشید.

او ادامه داد: ما حوزه‌های مختلف گردشگری داریم و با توجه به قیمت پایین درمان در ایران می‌تواند گردشگران را جذب کند.

ربیعی ادامه داد:  کشورهای حوزه خلیج فارس استقبال خوبی از این طرح انجام داده‌اند و همچنین از دکترهای ایرانی که در خارج از کشور هستند برای ساخت بیمارستان‌ها حمایت می‌شود. بخش خدمات گردشگری درمان می‌تواند بیش از سایر حوزه‌ها به کشور کمک کند اما هنوز زیر ساخت‌های ما آماده نیست و بیمارستان‌ها تنها طبقاتی را به گردشگران اختصاص می‌دهند و ما باید به سمت سیستمی حرکت کنیم که گردشگران را جذب کنیم، از سوی دیگر ما باید در علم نگهداری گردشگران مطالعات بیشتری انجام دهیم.

وزیر کار گفت: امروز از همه شرکت‌های داخلی که می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند دعوت کردیم و یک سایت بزرگ را به‌زودی سامان می‌دهیم که در حوزه‌های هتلداری شغل ایجاد می‌شود. البته رفتار خوب با گردشگران هم بسیار مهم است.

ربیعی  با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران برای حرکت سالم در ایران بسیار تاثیرگذار هستند. روز خبرنگار ما نماد مبارزه با تروریست است. همچنین درباره وضعیت بیمه خبرنگاران فعالیت‌های خوبی در حال شکل‌گیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.