حمید بقایی صبح امروز به دلیل اظهارات پس از آزادی از زندان در دادسرا حضور یافت و سپس با قرار کفالت آزاد شد

حمید بقایی پس از احضار امروز در دادسرا، با قرار کفالت آزاد شد.

به گزارش جماران، حمید بقایی معاون اجرایی دولت دهم ، صبح امروز یکشنبه به دلیل اظهارات پس از آزادی از زندان در دادسرا حضور یافت و سپس با قرار کفالت آزاد شد. 
کانال تلگرامی دولت بهار اعلام کرده است گزارش حضور بقایی در دادسرا بزودی منتشر می شود.
به گزارش ایرنا، حمید بقایی پس از آزادی خود با قید وثیقه اظهاراتی درباره قوه قضاییه و شخص محسنی اژه ای معاون اول این قوه ارائه کرد که این سخنان او از سوی قوه قضاییه و دادستانی تهران بدون واکنش نماند. 
سخنگوی قوه قضاییه در صد و پانزدهمین نشست خبری درباره نامه وکیل بقایی و اظهارات تند علیه قوه قضاییه و شخص محسنی اژه ای گفت: حداقل درباره خود بنده، از اینکه افرادی که متهم به فساد مالی می شوند بعید نیست بخواهند با غوغاسالاری مسیر پرونده را عوض کنند و با فشار به قوه قضاییه مسیر خود را طی کنند. 
وی ادامه داد: قوه قضاییه در حدی که لازم باشد موضوعات را رسیدگی می کند اما من شخصا این کاره نبودم که در رابطه با مسایل شخصی شکایت کنم ؛ درعین حال اگر موضوعات مربوط به قوه قضاییه و نهادهای دیگر باشد ، دادستان ورود می کند.
محسنی اژه ای در نشست قبل تر یعنی صدوچهاردهمین نشست نامه احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم را قابل تعقیب کیفری دانست و درباره اظهارات حمید بقایی گفته بود: دادستانی تهران پیگیر این موضوع و پرونده در دست رسیدگی است. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.