دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در دیدار با سفیر هلند بر اهمیت مناسبات پارلمانی و توسعه گسترش روابط فی­مابین در سایر عرصه­ ها تاکید کرد.

به گزارش جماران؛ خانم سوزانا سانتال سفیر هلند عصر روز ( یکشنبه 1 مرداد ماه ) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل دیدار و گفتگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در ابتدای این دیدار، ضمن تأکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی و توسعه گسترش روابط فی­مابین در سایر عرصه­ ها گفت: «مجلس شورای اسلامی از گسترش مراودات پارلمانی با مجالس کشورهای جهان و از جمله کشورهای اروپایی استقبال می­ کند».

وی در همین زمینه بر نقش مناسبات پارلمانی در ایجاد شناخت و درک مواضع متقابل نسبت به رویدادها و تحولات منطقه ­ای و جهانی تأکید کرد و افزود: «تقویت مراودات مجلس شورای اسلامی و پارلمان هلند می تواند به رفع سوء تفاهمات در این زمینه ها مختلف کمک نماید».

سفیر هلند نیز در این دیدار روند رو به رشد تعاملات اقتصادی و فرهنگی فی­مابین را مثبت ارزیابی کرد و گفت:« تلاش می­ کند مراودات بین دو کشور موفقیت آمیز باشد و توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی و فرهنگی دو کشور کمک نماید».

سوزانا سانتال در ادامه اظهار داشت: «امید است گفتگو و تعامل بستر مناسبی جهت گسترش همکاری­ ها در سایر عرصه­ ها فراهم گردد».

در پایان این دیدار  امیرعبداللهیان در رابطه با حوادث اخیر فلسطین و کشتار مردم فلسطین در مکان مقدس مسجدالاقصی و نقض حقوق بشر از سوی تل­آویو نکاتی را یادآور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 707484
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.