دشمنان اسلام در نفوذ جریانی برای اینکه بتوانند مسیر تحریفی را که در مسیر انقلاب است به نتیجه برسانند کارهای زیادی انجام می‌دهند.

وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد گفت: دشمنان اسلام برای ایجاد سردرگمی و تشویش برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌هایی می‌کند تا ما را در انتخاب دچار اشتباه کنند.

به گزارش جماران ، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در یادواره 45 شهید مسجد امام جعفرصادق بهشهر به بحث نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن اقدامات زیادی را در قالب نفوذ برای گمراهی ما انجام می‌دهد و قریب به سه سال است در مباحث مختلف به بحث نفوذ می‌پردازد و ابعاد مختلف را بیان می‌کند و بحث نفوذ را به‌عنوان یک تهدید بزرگ برای موقعیت فعلی نظام مطرح می‌کنند.


وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در نفوذ جریانی برای اینکه بتوانند مسیر تحریفی را که در مسیر انقلاب است به نتیجه برسانند کارهای زیادی انجام می‌دهند.


مصلحی به آن چه « اشتباه ظریف در جریان برجام » خواند، اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌های جدی دشمن درقالب نفوذ تهدید است و با این ترفند به دنبال اخذ تصمیمات اشتباه توسط سردمداران ایران است.

وی ادامه داد: حضور جمعیت ۲۵ میلیونی در کربلا در سال گذشته نشان از مدیریت امام حسین(ع) دارد و تلاش استکبار رسانه‌ای برای به تصویر نکشیدن این جمعیت بزرگ بی‌نتیجه ماند، مدیریت امام حسین(ع) جهانی است و تنها مختص شیعیان نیست، گاندی رهبر نهضت هند با دستانی خالی تنها با الگوبرداری از امام حسین(ع) در مقابل استعمار انگلیس ایستاد و آنها را از هند بیرون راند.

وزیر سابق اطلاعات در پایان گفت: عده‌ای در دوره اصلاحات به تعبیر مقام معظم رهبری به دنبال اصلاحات آمریکایی بودند و پس از فتنه ۸۸ از کشور خارج و در حال حاضر هم در زیرمجموعه آمریکا هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.