منتخب شورای شهر تهران گفت: توصیه ما به آقای جهانگیری این است که در تیم اطلاع‌رسانی خانه‌تکانی شود.

به گزارش جماران، زهرا نژادبهرام در نشست صمیمانه ستاد خبری و مجازی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت: اگر ما می‌خواهیم به سمت دموکراسی گام بردارد صرفا این کار از طریق رسانه‌ها باید انجام شود. در زمانی که رسانه‌های مکتوب به حاشیه رانده شده‌اند رسانه‌های مجازی گسترش یافته‌اند.

او با بیان اینکه ضعف اطلاع‌رسانی و تولید محتوای دولت یازدهم در ایام انتخابات جبران شد، اظهار داشت: به دلیل کمبود اطلاع رسانی اعضای ستاد شبانه‌روزی کار کردند و شبانه‌روزی محتوا تولید کرده و نشر دادند؛ آن اطلاعاتی که باید در چهار سال گذشته تولید محتوا می‌شد.

منتخب مردم تهران در پنجمین دوره شورای شهر با بیان اینکه توسعه فضای مجازی به رشد فعالیت زنان نیز کمک کرد، تصریح کرد: اولین نشست روحانی در تهران، نشست زنان بود و آنگونه این نشست غوغا کرد که اطراف ورزشگاه شیرودی لبریز از افراد شد و مانند خون، حیات را به رگ‌های شهر جریان داد و بیشترین رای‌دهندگان به آقای روحانی هم زنان بودند.

نژادبهرام افزود: توصیه ما به آقای جهانگیری این است که در تیم اطلاع‌رسانی خانه‌تکانی شود.

او با بیان اینکه ایام انتخابات تمام شده و باید به ایران فکر کرد، خاطرنشان کرد: ایران متعلق به همه ایرانیان است، چه طرفداران آقای روحانی، چه طرفداران آقای رئیسی، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا. مهم این است که ایران را بسازیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.