«قطعاً بسیاری از افراد و جمعیت‌ها این نوع زندگی و اقدام سیاسی را برنمی‌تابند و همواره درصدد تعطیلی و یا انحراف کشاندن و یا تصاحب آن هستند و من و شماییم که باید با خلوص نیت، عزم راسخ، اتحاد و انسجام و قوّت و قدرت این پرچم را برافراشته و این راه نورانی، خدائی و مردمی را تا پایان ادامه دهیم.»

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی، به مناسبت برگزاری همایش منطقه‌ای حزب اعتماد ملی در استان لرستان پیامی صادر کرد.

به گزارش جماران، در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی، مسئول حزب اعتماد ملی در استان لرستان (زید توفیقه)

با سلام خدمت جنابعالی و اعضای محترم حزب اعتماد ملی استان مردخیز لرستان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و مزید توفیقات آن عزیزان. تشکیل و برگزاری همایش منطقه‌ای حزب را به شما تبریک گفته و آن را به فال نیک می‌گیرم.

عزیزان من! این حزب سرمایه بزرگ اجتماعی و میراث و دسترنج همه اعضاء به ویژه شیخ بزرگوار اصلاحات آیت‌الله کروبی است که با مبانی فکری و اصول و روشی کاملاً اسلامی، خط امامی و ملی تأسیس گردیده و بیش از یازده سال است که با همان ویژگی متفاوت از بسیاری تشکل‌ها به تعمیق و گسترش اندیشه و خط مشی خود ادامه داده است و هم اکنون به صورت یک استراتژی، سبک و روش زندگی سیاسی – اجتماعی و نه یک تشکل ظاهری درآمده است، و قطعاً بسیاری از افراد و جمعیت ها این نوع زندگی و اقدام سیاسی را بر نمی تابند و همواره در صدد تعطیل و یا انحراف کشاندن و یا تصاحب آن هستند و من شمائیم که باید با خلوص نیت، عزم راسخ، اتحاد و انسجام و قوّت و قدرت این پرچم را برافراشته و این راه نورانی، خدائی و مردمی ر ا تا پایان ادامه دهیم. به امید پیروزی، سلامت و موفقیت حزب اعتماد ملی و اعضاء و هواداران و آزادگی و سلامت دبیرکل محترم و معزّز آن.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

رسول منتجب نیا

قائم مقام حزب اعتماد ملی»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.