فرزند آیت‌الله هاشمی خطاب به خبرنگاران اخراج شده از رسانه‌های دانشگاه آزاد: شما سرداران دفاع از آزادی بیان هستید

به گزارش جماران؛ یاسر هاشمی رفسنجانی در یادداشتی به اخراج خبرنگاران از رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واکنش نشان داد و نوشت:

ن وَاْلقَلَمِ وَ ما یَسْطرُونَ(سوره قلم آیه ١)

آنچه از تشخیص سره از ناسره در سطح آگاهی جامعه کنونی مشهود است مدیون اصحاب قلم و رسانه های متعهدی است که فریاد عدالت خواهی مردم را عهده دار و دیدبانی حقیقت و حق طلبی در جامعه را با تمام نامهربانی ها و دگم اندیشی های عده ای قلیل به دوش میکشند.

برادران و خواهران عزیزم همکاران سابق در تحریریه روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری آنا و ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی: سال ها به دلیل مسئولیتم در دفتر هیات امنا از نزدیک با شما آشنا و از تلاش پاک شما آگاه هستم.

شما صاحبان قلم های آزاده ای هستید که با شجاعت، قلم را با  دنیا معامله نکرده اید تا چشم های بینای جامعه باشید.

گواهی می دهم با قدرت قلمتان بر اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی افزودید و می دانم در هر رسانه ای که خدمت کنید دل دانا و چشمان بیدار شما نخواهد گذاشت به خانواده دانشگاه ازاد اسلامی لطمه وارد شود.

بنیان گذار دانشگاه آزاد اسلامی بر این باور بودند که اگر دست و پای آزاد اندیشان را ببندیم و اگر قلم را بشکنیم؛ مطمئنا برخلاف نظام اسلامی عمل شده است و توجیه دینی و عقلی ندارد

بی شک آنچه در نگاه مردم از شما روزنامه نگاران مستقل به عنوان سرداران دفاع از آزادی بیان نقش بسته است، با هیچ یک از رفتارهای افراطی متحجران امروز پاک نخواهد شد.

 

عزم تان راسخ

عزت تان مستدام

یاسر هاشمی رفسنجانی

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.