مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت سهمیه پنج درصدی ایثارگران داوطلب ثبت نام کننده آزمون سراسری 96 تا ساعت 24 امشب، 23 خردادماه پایان می یابد.

به گزارش جماران، حسین توکلی افزود: مهلت تمدید شده در رابطه با اعلام علاقه مندی برای استفاده از سهمیه پنج درصد جانبازی کمتر از 25 درصد همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه برای داوطلبان ثبت نام کننده آزمون سراسری 96 در ساعت 24 امشب پایان می یابد.
وی درخصوص آخرین وضعیت انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد امسال نیز گفت: تعداد 656 هزار و 180 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 مجاز به انتخاب رشته شدند که تا صبح امروز، 93 هزار و 61 نفر از آنها انتخاب رشته کردند.
به گفته توکلی، تا صبح امروز همچنین 685 هزار و 395 داوطلب شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، مهلت انتخاب کدرشته محل های تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته، روز پنجشنبه 25 خرداد پایان می یابد.
مشاور عالی سازمان سنجش به داوطلبانی که تاکنون انتخاب رشته نکرده اند توصیه کرد در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور با رعایت ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.