رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در زمانی که تهران داغدار شده و برخی از مردم بی گناه به شهادت رسیده اند پخش برنامه های شاد از صدا و سیما و اجرای رقص در برج میلاد چه توجیهی دارد.

 

به گزارش جماران ، عبدالحسین مختاباد در سیصد و پنجاه  و یکمین جلسه شورا با انتقاد از صدا و سیما در پخش برنامه‌های شاد در شب حوادث تروریستی تهران، گفت: ما از نظر اجرای برنامه‌های شاد با خلاء مواجه هستیم اما در این میان اخلاق کجاست ؟ آیا اجرای این برنامه ها در شبی که مردمی بی گناه به شهادت رسیده اند اقدامی صحیح بوده است؟

وی ادامه داد : متاسفانه در ویژه برنامه های برج میلاد افرادی بودند که روی سن می رقصیدند و شهرداری تهران هر چه سریعتر باید با مسئولین این برنامه برخورد کند و به عقیده من باید این افراد محاکمه شوند.

همچنین ناصر امانی معاون برنامه ریزی و امور شورا های شهرداری نیز در پاسخ به تذکرات برخی اعضای شورا گفت: در خصوص وضعیت بدهی و نیز به کار گیری نیروی انسانی در شهرداری تهران به طور حتم گزارشی ارائه خواهد شد.
وی همچنین افزود : قرار نیست شهرداری در مدت باقی مانده تعطیل شود. ما همچنان همان روال عادی خود را ادامه می دهیم و قراردادهای جدید را نیز در قالب بودجه مصوب اجرا خواهیم کرد ، اگر خارج از بودجه عمل کردیم به طور حتم باید مورد بازخواست قرار گیریم .

وی در ادامه با اشاره به مطالبات مربوط به بخش املاک، گفت : در پروژه های کلان همچون بزرگراه امام علی تمامی مطالبات املاک معارض پرداخت شده و از معارضین کسی باقی نمانده آنچه عنوان می شود به صورت متفرقه در مناطق است که این موارد نیز در حال رسیدگی است.

بر اساس گزارش سایت شورای شهر، در سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا ارائه گزارش حسابرس تلفیقی صورت های مالی شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به سال 91 در دستور جلسه قرار گرفت و علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه در ابتدای ارائه این گزارش گفت : تلفیق صورت های مالی منتهی به سال 91 ششمین تلفیقی است که به صحن شورا می آید.

وی ادامه داد: نظر حسابرس در این گزارش اظهار نظر مشروط بوده است که طبق قانون بندهای گزارش توسط حسابرس باید خوانده شود.

در ادامه جلسه گزارش حسابرسی توسط حسابرس منتخب شورای اسلامی شهر تهران قرائت شد و بعد از استماع گزارش اعضای شورا نظرات خود را ایراد نمودند.
محسن سرخو با بیان اینکه شهرداری باید در مورد بند بند این گزار پاسخ دهد گفت: خواستار حسابرسی ویژه در مورد پروژه های پل صدر و شهر آفتاب هستم .
احمد حکیمی پور نیز گفت: از این گزارش ها باید خروجی مناسبی برون آید و باید بدانیم که آثار مالی این گزارش چه خروجی در پی دارد .
اسماعیل دوستی نیز خواستار پاسخ شهرداری تهران در راستای اظهار نظر مشروط حسابرس شد.
در ادامه جلسه مهدی چمران نیز گفت: ایراداتی که در این گزارش حسابرسی گرفته شده بخشی توسط شهرداری تهران پاسخ داده شده ، بخشی در تلفیق سال 92 اصلاح شده و بخشی هم حل نشده باقی مانده است که در این خصوص شهرداری باید پاسخ دهد .
بنابراین گزارش، در نهایت با نظر موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران مهلت یک ماهه به شهرداری تهران در راستای ارائه پاسخ به ابهامات موجود در گزارش تلفیقی صورت های مالی منتهی به سال 91 داده شد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.