میرسلیم گفت: این انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زیرا جهانگیری فقط آمد تا وقت صحبت کردن روحانی را دوبرابر کند. او از اول میخواست ائتلاف کند و بنفع روحانی کنار برود.

به گزارش جماران، سید مصطفی میرسلیم در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه، آخرین جمله سیاسی هاشمی این بود که ما از عهده مشکلات برنخواهیم آمد مگر اینکه به دولت و رئیس جمهور با رهبری یکپارجه باشند، گقت: من از این جمله مرحوم هاشمی تعجب کردم؛ اما فکر می‌کنم اگر او این جمله را در آن روز گفت ناشی از شفافیتی بود که در آن ایام پیدا کرده بود.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در این 4 سال در حوزه اقتصاد و دانش، رتبه های زیادی از دست دادیم؛ بعنوان مثال سیاست مهار تورم به قیمت کاهش سرمایه گذاری،‌ یک خطای علمی بود.

میر سلیم با اشاره به اینکه امروز 70 درصد کارگاههای تولیدی ما از کار افتاده اند و بسیاری از نخبگان و جوانان ما بدلیل پدیده بیکاری دچار یاس شدید شده اند، گفت:رئیس دولت گفت چاره حل مسائل کشور در این است که تحریم ها رابشکنیم تا آب خوردنمان هم حل شود. راه رفع تحریم ها هم از نظر آقایان این بود که بروند سراغ آمریکا و با آنها مذاکره کنند؛ البته رهبرانقلاب فرمود این مذاکرات با نرمش قهرمانانه باشد و همراه با خفت و خواری نباشد.

وی در ادامه گفت: ما در ایفای تعهدات برجام پیش‌دستی و خودشیرینی کردیم درحالی که باید موازنه را رعایت می‌کردیم؛‌ اما غربی‌ها فقط آن دسته از تعهداتشان را انجام دادند که بتوانند بازار مصرف ایران را تسخیر کنند.

میر سلیم گفت: اگر کسی وارد دولت من شد و خواست هم وزیر باشد و هم کاسبی کند قطعا اخراجش می کنم زیرا اطلاعات دولت برای مردم است نه کارمند دولت. 

وی در ادامه تاکید کرد: من نامزد حزب موتلفه اسلامی هستم و هیچگاه نگفتم بصورت مستقل می خواهم وارد عرصه شوم. من از صحنه انتخابات کنار نخواهم رفت.

عضو حزب موتلفه اسلامی افزود:ما از هر گرایشی که به انقلاب و قانون اساسی اعتقاد داشته باشد در دولتمان استفاده خواهیم کرد.

 میر سلیم با بیان اینکه  این انتخابات تنها ٥ نامزد داشت زیرا جهانگیری فقط آمد تا وقت صحبت کردن روحانی را دوبرابر کند. او از اول میخواست ائتلاف کند و بنفع روحانی کنار برود گفت:  البته صدا و سیما به میزان معینی به کاندیداها وقت داد اما جهانگیری از آنجایی که فقط یک نامزد پوششی بود، درواقع وقت مردم را در این انتخابات به ناحق گرفت.

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از دولت اعتبارات گرفتیم و خودروی دونیروی برقی را تولید کردیم اما خانم ابتکار بجای اینکه تائید کند تکذیب کرده است. ما بعد از سه سال کار، خودروی دونیروی برقی را در حیاط ریاست جمهوری بردیم و رئیس جمهور هم سوارش شد اما آقایان رفتند و از ژاپن خودروی برقی وارد کردند. اینکه خانم ابتکار تکذیب میکند چون اصلا نمیداند ماجرا چه بوده است.

وی افزود: برنامه اصلی من اجرای همان ١٣٠٠ بند سیاست های کلی ابلاغی رهبر انقلاب و قانون اساسی است و  اجازه نخواهم داد به اسم آزادی از آزادی سواستفاده کند. 

میر سلیم در پایان  گفت: شما در مقابل یک انتخاب حساس قرار گرفتید و من هم نیامدم تکدی رای کنم اما از شما میخواهم که در انتخابتان دقت کرده و کاری نکنید که بعد از ٤ سال پشیمان شوید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 646973
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.