رئیس ستاد زنان ستاد مرکزی حسن روحانی گفت: مبنای اندیشه کسانی که امروز تخریب ها را شروع کردند ، تضییع حق دیگران و نادیده گرفتن کرامت انسانی است.

به گزارش جماران ، اشرف بروجردی روز چهارشنبه در حاشیه کنفرانس خبری رئیس کمیته زنان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که این راهی که شروع شده است ، ادامه یابد تا نتیجه ای مطلوب ، همراه با عزت و سربلندی برای کشور مشاهده شود.

وی ادامه داد: این دوره که این همه تخریب در آن وجود دارد ، وقتی شروع شد که عقلانیت به فراموشی سپرده شد چون کسانی بر بال احساسی مردم سوار شدند و موضوعاتی تهییجی را بیان کردند.
رئیس ستاد زنان ستاد مرکزی تبلیغاتی حسن روحانی گفت: باید مبنا را بر صدق گفتار قرار دهید و وقتی معتقد هستید انسان دارای کرامت است، پس باید کرامت انسانی رعایت شود.
وی ادامه داد: وقتی دیگران را متهم می کنید نشان دهنده این است که باور دینی خوب شکل نگرفته است.
بروجردی افزود: هرکس اخلاق مدارا باشد محبوب تر است و می تواند ادعا کند که کرامت انسانی را رعایت می کند.
وی اظهارکرد: امروزه بحث تضییع حقوق و تخریب رواج یافته است و یکی از دلایل آن نداشتن داشته های خود فرد است و دوم اینکه رسیدن به قدرت برای خیلی ها نقطه هدف است و اگر کسی اینگونه باشد سعی بر تخریب می کند اما نقطه هدف ما این است که ما می خواهیم جامعه مان رشد یابد.
بروجردی افزود: اینها یا خودشان کمبود دارند یا نمی توانند دیگری را در قدرت ببیند و یا خودشان را در حاشیه می بینند.
وی اضافه کرد: اصل مسلم دینی این است که کسی که برتر است باید حاکم باشد نه کسی که سعی می کند خودش را برتر بداند.
بروجردی افزود: در برخوردهایی که صورت می گیرد خیلی از واقعیت ها بیان نمی شود اگر کسی مطلبی را بیان کند باید واقعیت ملاک آنها باشد.
 وی گفت:نیاز یک جامعه برای رشد وحدت نظر، آرامش، طمانینه و سکون است و برای این است که فرصت داشته باشیم خوب فکر کنیم و آزادی را تجربه کنیم.
وی ادامه داد: چرا یک فرد خودش را در جایگاهی قرار دهد که برای دیگران تعیین تکلیف کند.
بروجردی ادامه داد: روحانی با همه فشارها سعی کرد فضای انتخاب بهترین و آزاد را ترویج دهد و این باعث می شود جامعه دچار آرامش باشد و تنش نداشته باشد چون نیاز جامعه است.
رئیس ستاد زنان ستاد مرکزی حسن روحانی گفت: البته کسانی که دیگران را تخریب می کنند این را باید بدانند که در تخریب صدای حقیقت ناشنیده می شود.
خبر در حال تکمیل است .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.