پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در شیراز:

حجت الاسلام رئیسی به هیچ گروهی وابسته نیست

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست و مردم به صورت خودجوش به ستاد وی کمک می کنند.

به گزارش جماران، محمدخلیل عسکری شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: رویکرد این نامزد انتخابات مردم محوری است و هدف وی، تغییر وضعیت موجود به نفع مردم است. 
وی بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی از هیچ سازمانی برای تبلیغات استفاده نمی‌کند بلکه ستادهای این نامزد انتخابات با کمک‌های مردمی اداره می‌شود.
رئیس ستاد انتخاباتی مردمی حجت الاسلام رئیسی با اشاره به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: امروز توجه به اقتصاد مقاومتی با توجه به مطالبات رهبری بسیار مهم است و حجت‌الاسلام رئیسی می‌تواند این مطالبات بر زمین مانده را به سرانجام برساند.
وی ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی به دلیل سابقه پاک مدیریتی و اشرافی که بر قوانین و مقررات دارد می‌تواند با رانت و اختلاس و گسترش قاچاق در کشور مبارزه کند.
عسکری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حجت‌الاسلام رئیسی دوشنبه 25 اردیبهشت ماه جاری به استان فارس سفر و برنامه‌های خود را برای مردم تشریح می‌کند. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.