رئیس ستاد مردمی خادم ملت استان فارس گفت: براساس قرارها، 25 اردیبهشت حجت‌الاسلام رئیسی به استان فارس سفر خواهند کرد.

به گزارش جماران ، محمدجواد عسگری شنبه 16 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: ریز برنامه‌های سفر آقای رئیسی توسط ستاد مرکزی انتخابات ایشان به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

عسگری با تصریح اینکه شاهد استقبال روز افزون گروه‌های مختلف مردم از ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس هستیم،‌گفت: یک گروه از جوانان اصلاح‌طلب هم با مراجعه به ستاد مرکزی، خواستار راه‌اندازی ستاد اصلاح‌طلبان حامی رئیسی شده‌اند.

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور استقرار دولتی توانا با سرعت عمل بیشتر به واسطه اتکاء و اعتماد به جوانان است، قرار دادن عکس‌ آقایان رئیسی و خاتمی در کنار یک‌دیگر را شیطنت شبکه‌های اجتماعی خواند و گفت: تحت هیچ عنوان چنین اتفاقی نمی‌افتد که آقای رئیسی در کنار خاتمی قرار بگیرند.

عسگری معتقد است که ستادهای انتخاباتی آقای رئیسی مانند بعضی ستادهای سایر کاندیداها اعتبارات فریزکرده ندارند که خرج تبلیغات انتخاباتی کنند، گفت: تمام امکاناتی که در ستادهای آقای رئیسی استفاده شده و می‌شود، از محل کمک‌های مردمی و حامیان آقای رئیسی تامین شده است.

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس اعتقاد دارد اولین اولویت برای همه باید افزایش مشارکت مردم باشد.

به گزارش ایسنا، مسئول ستاد مردمی رئیسی در شهرستان شیراز نیز از ساماندهی ستادهایی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: تمام ستادهای ایجاد شده با همراهی و کمک‌های مردم راه‌اندازی و فعال شده‌اند.

محسن هادیان اعتقاد دارد که رئیسی ممکن است 100 درصد نیازها را پاسخگو نباشد اما در قیاس با 5 کاندیدای دیگر، نمره بالاتری در دنبال کردن نیازهای جامعه و مردم می‌گیرد لذا گزینه اصلح به‌شمار می‌رود.

او سپرده شدن مسئولیت ستاد شهرستان شیراز حجت‌الاسلام رئیسی به یک جوان را نشانه‌ای بر جوانگرایی این کاندیدای ریاست‌جمهوری دانست و گفت: شاهد افزایش شور و نشاط انتخاباتی و استقبال گروه‌های مختلف مردمی از ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی هستیم.

هادیان معتقد است که از تمام ظرفیت‌های موجود بدون اتکاء به امکانات دولتی، برای موفقیت کاندیدای مورد نظر این ستاد، استفاده مطلوب خواهد شد.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان شیراز گفت: قبل از موافقت با ایجاد ستاد مردمی اصلاح‌طلبان حامی آقای رئیسی، بررسی‌های لازم انجام و از اصلاح‌طلب بودن افراد متقاضی و همراه بودن آنان اطمینان کامل کسب شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.