روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جوابیه ای برای ادعای خلاف یکی از کاندیداهای مناظره دوم ریاست جمهوری از صدا و سیمای صادر کرد.

به گزارش جماران، روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از پایان مناظره دوم نامزدهای ریاست جمهوری از صدا و سیما با ارسال پیامی اعلام کرد: بر خلاف ادعای یکی از کاندیداهای محترم دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که دستاوردهای دولت در گشایش فضای فرهنگی توسعه اماکن فرهنگی و هنری را محدود به عملکرد شهرداری تهران کرد، لازم می داند به اطلاع آحاد ملت شریف ایران اسلامی برساند .
1- خانه سینما به عنوان نهاد صنفی اصحاب سینمای کشور پس از سالها تعطیلی با پیگیری های دولت تدبیر و امید و اهتمام فعالان سینمایی بازگشایی شد .
2- تعداد سالن های سینما از 306 سالن به 420 سالن افزایش یافت و420 سالن دیجیتال شد.
3 - میزان فروش سینمای ایران که حاکی از آتشی مردم با سینما بود از 26 میلیارد تومان به 170 میلیارد تومان افزایش و سینمای ملی رونقی کم نظیر را تجربه کرد.
4- تعداد دفعات اجرایی نمایش از 66908 به 102525 افزایش یافت و اجرای تئاتر در سالن های سراسر کشور افزایشی 20 درصدی را شاهد بود.
5- تعداد اجرای صحنه ای موسیقی از 530 اجرا در سال 1391 به 2321 اجرا در سال 1395 افزایش یافت .
بر اساس این گزارش، توسعه فضاهای فرهنگی و هنری از وظایف و تکالیف قانونی شهرداری های سراسر کشور است و شایسته بوده مدیران شهری از ارائه اطلاعات نادرست به افکار عمومی اجتناب کنند.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.