سعید الفتی مشاور پیشین وزیر ارشاد در امور ایثارگران جای خود را به حجت‌الاسلام انصاری داد.

به گزارش جماران ،متن حکم سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری به شرح زیر است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور ایثارگران منصوب می‌شوید.

در بخشی از این حکم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرده است:

بی‌تردید صیانت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس، اهتمام به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف خطیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در بخش دیگری آمده است: امیدوارم با اتکال به الطاف خداوند متعال، با بهره گیری از پشتوانه تجربی و سوابق مفید، با تعامل حوزه های ذیربط، در پیگیری امور خانواده‌های معظم شهدا و ارائه خدمات به ایثارگران عزیز وزارت متبوع و انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

پیش از این، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مسئولیت‌هایی همچون رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسئول اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ... را بر عهده داشته است.

45 سفر استانی برای پیگیری مشکلات ایثارگران در 40 ماه فعالیت و اجرای ماده قانون 39 و 51 قانون جامع ایثارگران و برنامه‌های متنوع برای تکریم از ایثارگران و رسیدگی به هنرمندان ایثارگر از جمله فعالیت‌های سعید الفتی بوده است.
 چاپ چند جلد کتاب مردمی ایثار و تاسیس خانه فرهنگ ایثار و مقاومت از دیگر فعالیت‌های وی محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.