وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لباس را نوعی زبان انتقال پیام و یک رسانه عنوان کرد و گفت: لباس نباید عامل تفاخر بوده هویت اسلامی را تخریب کند.

به گزارش جماران، سید رضا صالحی امیری شامگاه شنبه در آیین اختتامیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر که در تالار وحدت برگزار شد ، تدوین 10 برنامه در حوزه مد و لباس را یک ضرورت انکارناپذیر دانست.
وی گفت: ما به عنوان مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای دست اندرکار حوزه مد و لباس باید یک سخن واحد را برای جامعه مخاطب داشته باشیم وگرنه تکثر نهادها در این حوزه جامعه مخاطب را دچار اغتشاش می کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به عنوان دستگاه فرهنگی کشور باید یک سخن برای جامعه مخاطب داشته باشیم که از چه سازمانی حرف بشنود.
 صالحی امیری افزود: به عنوان وزارت ارشاد وظیفه جهت دهی به این موارد را داریم که لازمه آن درک لازم از فرهنگ ایرانی اسلامی و دست رد زدن به کالای خارجی است . 
وی بابیان اینکه حجم فرصت ها بیشتر از آسیب هاست گفت: ما فعالان مدو لباس را از زاویه انسانی، اخلاقی و معرفتی می نگریم ، نباید جامعه بزرگ فعال در این حوزه مورد انگ زنی قرارگیرند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: در وزارت ارشاد وظیفه داریم از فعالان مد و لباس حمایت کرده و موانع این حوزه را برطرف کنیم.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.