سخنگوی ششمین کنفرانس حمایت از انتقاضه فلسطین با تشریح برگزاری این همایش طی دو روز اظهار کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه این کنفرانس می‌تواند منشور مقاومت تلقی شود.

به گزارش جماران،  کاظم جلالی سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار کرد: این اجلاس به شکل موفقیت آمیزی برگزار شد و بیش از ۷۰۰ نفر مهمان خارجی از ۸۰ کشور دنیا و ۲۲ رییس مجلس و نواب رییس شرکت داشتند.

سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه این کنفرانس می‌تواند منشور مقاومت تلقی شود. ایشان چشم‌انداز آینده مقاومت را به روشنی تبیین کردند. از سخنان ایشان در این کنفرانس بسیار استقبال شد.

وی خاطرنشان کرد: بیانات رهبری راهگشا و دارای یک روح امید بود و فصل جدیدی را در مبارزات مردم فلسطین بیان کردند.

جلالی در ادامه اظهار کرد: در این فضایی که هیچ کس از فلسطین سخن نمی‌گوید و فضای بحرانی منطقه، با برگزاری این اجلاس صدایی از تهران به جهان منعکس شد که فلسطین اولویت اول دنیای اسلام است.

سخنگوی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: در این کنفرانس بیانیه‌ای با ۲۴ بند و یک مقدمه تهیه شد و بر اساس آن‌چه که مقام معظم رهبری هم بیان داشتند، این کنفرانس اختصاص به فلسطین دارد.

 جلالی در ادامه با بیان اینکه در این کنفرانس به مسئله فلسطین متمرکز شدیم، گفت: فکر می‌کنم اجلاس جامعی بود که جمهوری اسلامی ایران با موفقیت توانست آن‌را برگزار کند.

وی همچنین اظهار کرد: قبل از برگزاری اجلاس تعدادی از رسانه‌ها درخواست داشتند که اطلاعاتی نسبت به نحوه برگزاری این اجلاس ارائه شود که ما این کار را نکردیم زیرا جریانی در منطقه می‌خواست کشورها را از حضور در این اجلاس منصرف کند. بر همین اساس تلاشمان بر این بود که بسیاری از اطلاعات هیات‌های حاضر در این اجلاس را منتشر نکنیم.

وی در پایان اظهار کرد: اجلاس‌های بعدی نیز بر اساس اقتضائات زمانی در موردش تصمیم‌گیری خواهد شد.

 پس از پایان نشست خبری تابلوی هنرمندی به نام رضا نوری، تقدیم این کنفرانس و همچنین دبیرکل حزب‌الله شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.