«محمدجواد ظریف» امروز -دوشنبه- در دیدار «ژان اسلبورن» (Asselborn) وزیر خارجه لوکزامبورگ با بیان این مطلب، زمینه لازم برای توسعه روابط بین دوکشور از جمله سرمایه گذاری را مناسب دانست و آمادگی ایران را برای همکاری های بانکی با لوکزامبورگ اعلام کرد.

 به گزارش جماران، وزیر امور خارجه با تاکید بر عزم ایران بر همکاری و توسعه روابط با کشورهای عضو اتحادیه گفت: پس از برجام چشم اندازهای مورد انتظار برای توسعه روابط بین ایران و کشورهای اروپایی به وجود آمده است.
** ابراز علاقه برای افزایش همکاری لوکزامبورگ با ایران 
«ژان اسلبورن» وزیر امور خارجه لوکزامبورگ نیز با اظهار مسرت از سفر به تهران اظهار داشت: در این سفر قرار است یادداشت تفاهم همکاری های مشترک در امر سرمایه گذاری بین دو کشور به امضاء برسد. 
وی خواستار تداوم همکاری ها با ایران شد و ابراز علاقه کرد: موافقتنامه همکاری اجتناب از اخذ مالیات مضاعف نیز بین دو کشور به امضاء برسد و در صورت وجود زمینه های لازم، مذاکرات بین دو کشور در زمینه همکاری های حمل و نقل هوایی نیز آغاز شود.
همکاری در سایر بخش های اقتصادی، تکنولوژی اطلاعات، داده پردازی و همکاری های بانکی از جمله زمینه های دیگر همکاری مشترک بود که وزیر امور خارجه لوکزامبورگ علاقه مندی کشورش را برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران اعلام داشت. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.