حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر به مناسبت ایام دهه مبارک فجر به دیدار خانواده شهیدان رسولی رفت.

حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهوری در سفر به اسلامشهر با حضور در منزل شهیدان رضا و حسین رسولی، با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان اسلامشهر به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در دیدار خانواده شهیدان رسولی گفت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری خانواده شهداست و عزت و  قدرت امروز این ملت و کشور در سایه همین فرهنگ شهادت است.

معاون حقوقی رییس جمهوری افزود: شهدای قبل از انقلاب مسیر پیروزی انقلاب را هموار کردند و شهدای بعد از پیروزی انقلاب مسیر و امکان تداوم آن را فراهم نمودند. هنوز هم در دفاع از امنیت مرزها و امنیت مردم کسانی هستند که جانفشانی می کنند و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خود را نثار می کنند.

انصاری با اشاره به اینکه مردم همواره قدرشناس خانواده شهدا هستند، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی هم اهتمام ویژه ای به توجه و رسیدگی به خانواده شهدا دارند و بنده مامور هستم سلام ایشان را خدمت شما ابلاغ کنم. همه اعضای دولت خدمت به خانواده شهدا را افتخار خود می دانند و از شما خانواده شهدا می خواهند که برای توفیق خدمتگزاری بیشتر دولت دعا کنید.

وی تصریح کرد: شهدا در بستر خانواده ای که شما والدین شهدا فراهم آورده بودید رشد کردند و به تعبیری کار اصلی را شما انجام دادید که آنها را به این شکل تربیت کردید. یقینا شما نزد خداوند هم مقام دارید و نور چشم مردم، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیز هستید.

معاون حقوقی رییس جمهور با اهدای لوح و یک جلد قرآن از ایثار و مجاهدت خانواده شهیدان رسولی تقدیر کرد.

شهید رضا رسولی در سال 65 و شهید حسین رسولی در سال 67 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.