رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیشگامی‌ها و نقش مردم اصفهان در انقلاب و فداکاریی‌های آنان در ۸ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش جماران، سردار محمد باقری صبح پنجشنبه، در پیامی به یادواره سرداران و ۴۵۰ شهید اطلاعات عملیات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری که توسط ابوالقاسم فروتن رئیس دفتر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، قرائت شد، اظهار داشت: ای برادران و خواهران عزیز؛ بازهم شهدا فراخوان زده‌اند تا بشنویم حکایت پاک باختگان شهید را؛ آن‌هایی که یادآوری خاطرات و رسم و ادبشان برای هر مرد و زنی واجب است؛ مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا چه زیبا و نیکو فرمودند فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: یاد یاران عاشق که به وصال معشوق رسیدند به خیر؛ یاد آن آلاله‌های رنگین بدن که رسم دلبری و دلدادگی را در نسیم پرطراوت إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ به ترنم درآوردند به خیر.

سردار باقری در بخش دیگری از این پیام گفت: آنها رفتند و امامزادگان عشق شدند؛ رفتند تا در دل تاریکی‌های جهل و ظلم و نادانی‌ها فانوس شوند تا ره گم نکنیم، آنها رفتند و با رفتنشان کاری حسینی کردند و ما ماندیم تا با ماندمان کار زینبی کنیم؛ سلام و درود بی‌پایان به کسانی که رفتند و توقف نکردند و به اوج بالندگی رسیدند.

وی در ادامه این پیام اضافه کرد: سلام و درود بی پایان بر عزت مداران ظلمت‌شکن آن‌هایی که ره صدساله را یک شبه پیمودند و راه شهادت را انتخاب کردند؛ درود و سلام بر غیور مردان صف‌شکن از استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و درود و سلام بر خانواده معزز و معظم شهیدان و شهیدان زنده.

پیشگامی‌ها و نقش مردم اصفهان در انقلاب و فداکاریی‌های آنان در ۸ سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و به تعبیر رهبری مردم اصفهان همیشه در فداکاری و ایثار برای کشور و دین خدا پیشگام هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام با اشاره به اینکه در حوزه سرزمینی قرارگاه سیدالشهدا ما دور هم گرد آمده‌ایم تا کوچ عاشقانه ۴۵۰ شهید اطلاعات این این سه استان را گرامی بداریم و یادآوری کنیم که چه با عظمت بودند شناسایی و راهنمایی‌هایی که نیروی‌های اطلاعات در جبهه‌ها انجام می‌دادند، گفت:  بسیاری از فتح و فتوحات نتیجه فعالیت‌ها و از خود گذشتگی آنهاست. سلام و درودتان باد و آفرین بر همت والایتان شما را می ستاییم و بر این کار افتخار می‌کنیم.

سردار باقری در بخش پایانی این پیام اورده است: از خداوند متعال سربلندی و سرافرازی عزت و عظمت وافر برای تمام مسلمین جهان خصوصا رزمندگان اسلام و به ویژه شما خانواده شهدا معظم و معزز شهدا و همچنین پیشکسوتان جبهه و جهاد اکبر و علی الخصوص دست اندرکاران یادواره شهدا اطلاعات عملیات زعامت امام مسلمین آیت الله العظمی امام خامنه‌ای را خواستارم.

منبع: مهر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.