پیامد مهم عملیات ۲۶ فروردین،فروریزی ترس کاذب از قدرت‌های جهانی استعماری بود زیرا آمریکا و انگلیس و فرانسه و دولت‌های دیگر حامی اسرائیل،علیرغم اطلاع از عملیات ایران اسلامی نتوانستند مانع باشند و این ناتوانی و عدم اقدامات آنها همراه شکست آنها در اوکراین در معادلات بین‌المللی تحول خود را خواهد داشت.

به گزارش جماران؛ بیانیه حزب موتلفه اسلامی در تبریک عملیات بازدارنده و تنبیهی رژیم صهیونیستی در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله عزیز ذوانتقام

مبارک و پربرکت باد پیروزی کم نظیر و همه جانبه عملیات پهپادی و موشکی در شب ۲۶ فروردین،علیه رژیم خونخوار و آدمکش و جنایتکار صهیونیستی توسط رزمندگان شجاع اسلام،سپاه پاسداران،ارتش جمهوری اسلامی و همه مدافعان حریم انقلاب اسلامی،که روح بلند شهدا و امام خمینی و رهبر معظم امام خامنه‌ای و ملت دلاور ایران و مردم مظلوم غزه و فلسطین و همه جهانیانی که در این شش ماه به جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها اعتراض کرده و از مظلومان سرزمین قدس حمایت کرده‌اند را شاد کرد.عملیات طوفان الاقصی،افتخاری بزرگ برای حماس و رزمندگان و گروه‌های جهادی فلسطینی و مظلومان مقتدر غزه بود و عملیات ۲۶ فروردین امتداد این عزت و اقتدار و وحدت همه فریادگران آزادی قدس شریف از ستم صهیونیست‌ها و استکبار شد. قطعاً پیامدهای این طوفان مستمر در آینده جلوه خواهد کرد.

 

۱. طوفان الاقصی در ۷ مهر ۱۴۰۲، معادلات منطقه را در هم ریخت. ظهور قدرت تهاجمی حماس و نیروهای جهادی اسلامی, عجز رژیم صهیونیستی و ناتوانی در عملیات دفاعی و امنیتی معاملات جدیدی را ایجاد کرد.رژیم جنایتکار اسرائیل وحشت زده از پیامدهای این تحول،احمقانه‌ترین روش را اجرا کرد. کشتار دسته جمعی و نسل کشی کودک و زن و پیرمرد و بیماران را به خاک و خون کشیدن، تخریب خانه‌های مردم و همه تاسیسات عمومی از بیمارستان و درمانگاه و مسجد و کلیسا را ویران کردن،و در نهایت بیرون راندن مردم غزه از سرزمین و خانه و کاشانه خود از جمله اقدامات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی بود.در۶ ماه جنایت وحشیانه، این رژیم با حمایت آمریکا و دولت‌های استعماری اروپایی و سکوت مجامع بین‌المللی کاملا شکست خورد و مقاومت ملت قهرمان فلسطین، حماس و گروههای جهادی صفحه جدیدی را در تاریخ منطقه گشود که اقتدار جهاد اسلام و تشکلهای اسلامی مانند حزب الله لبنان و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق و نیروهای مقاومت اسلامی را آشکار کرد و آسیب‌پذیری اسرائیل را به خوبی نشان داد. این تحول پیامدهای مثبت فراوانی در سرزمین‌های اشغالی و مقاومت ملت فلسطین و در منطقه و جهان خواهد داشت.

۲. عملیات افتخارآفرین ۲۶ فروردین ۱۴۰۳، معادلات جهانی را دستخوش تحول کرد. سیاست‌های خردورزانه ایران در تدبیر مجازات بازدارنده رژیم صهیونیستی برای حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن سرداران بزرگ سپاه اسلام، صفحه درخشانی در نظام بین‌المللی است.تلفیق عملیات دفاعی با سیاست مدبرانه داخلی در این رابطه و برنامه‌های ارتباطات بین المللی و وحدت و هماهنگی مسئولان نظام جمهوری اسلامی را آشکار کرد و به جهانیان پیام داد که اگر استکبار و استعمار و جباران و زورگویان به سرکوب وحشیانه ملت‌ها و آزادی‌خواهان دور از همه موازین و ارزش‌های انسانی و بین‌المللی اقدام می‌کنند می‌توان با اتکاء به افکار عمومی جهانی در برابر آنها ایستاد و آنان را از اقدامات فرعونی خود مایوس و آسیب پذیر کرد.رژیم اشغالگر قدس،رجز می‌خواند که گنبد آهنین و لایه میانی و پیکان سهمگین به خوبی دفاع موثر می‌کند. سه ساعت فضای اسرائیل در پوشش پهپادها و موشک‌های ایران بود و کمترین دفاع را نتوانست انجام دهد و افسانه دروغین دفاع آهنین صهیونیستی به باد رفت. پیامد این عجز صهیونیسم و استکبار،بیداری و آگاهی به واقعیت‌های منطقه برای دولت‌ها و ملت‌های منطقه و جهان است که در آینده معلوم خواهد شد.

3. پیامد مهم عملیات ۲۶ فروردین،فروریزی ترس کاذب از قدرت‌های جهانی استعماری بود زیرا آمریکا و انگلیس و فرانسه و دولت‌های دیگر حامی اسرائیل،علیرغم اطلاع از عملیات ایران اسلامی نتوانستند مانع باشند و این ناتوانی و عدم اقدامات آنها همراه شکست آنها در اوکراین در معادلات بین‌المللی تحول خود را خواهد داشت.

۴. پیامد مهم دیگر،بی اعتباری سازمان‌های بین‌المللی و منشور سازمان ملل متحد و بی‌ اعتقادی جامعه جهانی و ملت‌ها به این سازمان‌ها و منشور و حقوق بشر غربی است که در این۶ ماه خونبار صهیونیست‌ها به اثبات رسید و در مقابل ثابت کرد که ملت‌ها اگر مستقل و مقتدر به صحنه بیایند خود بازدارندگی داشته و می‌توانند از حقوق و شخصیت و ملت و کشور خویش پاسداری و دفاع داشته باشند.این امر تحولی گسترده و طولانی مدت را در پی دارد.

۵. و بالاخره منطقه و جهان در پی طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق در آستانه تحولات گسترده و دامنه‌داری خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران باید برای این تحول خود را آماده سازد.

بدیهی است دشمنی دشمنان ارزش‌ها و اسلام و دنیاپرستان غارتگر و فاسد و مافیاها به این آسانی به این تحولات،تن در نمی‌دهند و توطئه‌ها و مکر و حیله و دشمنی آنان به شکل‌های مختلف انجام می‌شود و این هوشیاری و مراقبت و حضور همه جانبه همه ارزشگرایان را ایجاب می‌کند.این پیروزی کم نظیر،به همه صالحان و بر امام عدل و قسط،خجسته باد.

حزب موتلفه اسلامی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.