علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در گفتگو با المیادین گفت: قفقاز جنوبی بخش مهمی از حریم امنیتی ایران می باشد که همواره از امنیت و استقلال و تمامیت ارضی تمام کشورهای این منطقه دفاع خواهد کرد و این تصمیم اخیر اتحادیه اروپا ناتو و آمریکا در بروکسل نیز به هیچ وجه عملی نخواهد شد.

به گزارش جماران؛ علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در گفتگو با المیادین گفت: در روزهای اخیر اتحادیه اروپا و آمریکا در غالب ناتو در بروکسل گرد هم آمده و مصوبه جدیدی در رابطه با زمینه سازی یک طرح جدید تهاجم و دخالت نا مشروع در منطقه قفقاز جنوبی به تصویب رساندند.

این طرح جدید و شکل‌گیری آن طراحی از قبل بوده است که به ابتکار آمریکا و کمک برخی از واسطه های منطقه پایه ریزی شده است. 

به این نکته باید توجه داشت که حدود ۲ سال قبل نیز کار و اقدامی در همین جهت با ظاهری متفاوت مطرح شد که در طی آن می خواستند به بهانه تسهیل ارتباطات بیشتر برای انتقال انرژی بین کشورهای این حوزه ظاهری آراسته و باطنی بسیار زیان بخش برای منطقه بوجود بیاورند.

قفقاز جنوبی بخش مهمی از حریم امنیتی ایران می باشد که همواره از امنیت و استقلال و تمامیت ارضی تمام کشورهای این منطقه دفاع خواهد کرد و این تصمیم اخیر اتحادیه اروپا ناتو و آمریکا در بروکسل نیز به هیچ وجه عملی نخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.