روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت به نقل از شماری از وزرای دولت رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ما این تصور را داریم که نتانیاهو قصد به تعویق انداختن تصمیمات سخت و دشوار را دارد.

به گزارش جماران؛ منابع عبری زبان تاکید کردند که نتانیاهو قصد جدی برای دست‌یابی به توافق برای آتش‌بس در غزه و مبادله اسرا ندارد.

در همین راستا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان بلندپایه در تیم مذاکره کننده این رژیم آورده است که نتانیاهو در حال اتلاف وقت است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت هم به نقل از شماری از وزرای دولت رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ما این تصور را داریم که نتانیاهو قصد به تعویق انداختن تصمیمات سخت و دشوار را دارد.

 

حماس: طرح سه مرحله‌ای برای آتش‌بس ارائه کرده‌ایم

«احمد عبد الهادی» نماینده جنبش حماس فلسطین در لبنان شامگاه امروز شنبه خبر داد که این جنبش، از دو روز پیش، نظرات خود را برای توقف حمله به غزه و آغاز مذاکرات ارائه کرده است.

عبدالهادی با اشاره به اینکه دیدگاه حماس شامل شروطی مبتنی بر سه مرحله است، به شبکه خبری المیادین گفت: «حماس در موضوع اسرا، از خود نرمش نشان داده است، ولی این مسئله جز با توقف فراگیر تجاوز و ارائه تضمین‌های بین‌المللی ممکن نیست».

وی ضمن انتقاد از سوء استفاده اسرائیل از نرمش حماس، تصریح کرد: «توپ هم اکنون در زمین اسرائیل و واشنگتن است، ولی ظاهرا ادامه و گسترش جنگ، به سود نتانیاهوست؛ زیرا پایان جنگ به معنای محاکمه و زندانی شدن اوست».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.