انتخابات مجلس دوازدهم با ۴۱ درصد مشارکت، رکورد کمترین میزان مشارکت در انتخابات را شکست. موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پاسخ به اینکه آیا این میزان مشارکت مطلوب بوده است، گفت: «تقریبا به آنچه پیش‌بینی می‌کردم نزدیک بود. با همه تبلیغات مسموم و مشکلاتی که وجود داشت به نظرم این رقم، میزان خوبی بود.»

به گزارش جماران؛ دیده بان ایران نوشت: غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره علت کاهش مشارکت در انتخابات گفت:با همه تبلیغات مسموم و مشکلاتی که وجود داشت به نظرم این رقم، میزان خوبی بود.برای چه در مناطق محروم مردم در انتخابات بیشتر شرکت می‌کنند و در مناطق غیرمحروم میزان مشارکت کمتر است؟ قطعا به دلیل تبلیغات است نه قصور مسئولان.

انتخابات مجلس دوازدهم با ۴۱ درصد مشارکت، رکورد کمترین میزان مشارکت در انتخابات را شکست. موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پاسخ به اینکه آیا این میزان مشارکت مطلوب بوده است، گفت: «تقریبا به آنچه پیش‌بینی می‌کردم نزدیک بود. با همه تبلیغات مسموم و مشکلاتی که وجود داشت به نظرم این رقم، میزان خوبی بود.»

وی درباره علت کاهش مشارکت عنوان کرد: «تبلیغات مسموم متاسفانه زیاد است. علیرغم تلاش‌هایی که دولت در موضوعات اقتصادی داشته و ریل‌گذاری‌های خوبی که صورت گرفته است، برخی مناطق و شهرستان‌های کم برخوردار مشارکتشان زیاد بوده ولی متاسفانه مناطق برخوردار مشارکتشان کمتر بوده است.»

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا علت کاهش مشارکت تنها به تبلیغات برمی‌گردد یا قصوری هم متوجه عملکرد مسئولان است، گفت: «برای چه در مناطق محروم مردم در انتخابات بیشتر شرکت می‌کنند و در مناطق غیرمحروم میزان مشارکت کمتر است؟ قطعا به دلیل تبلیغات است.»

غضنفرآبادی درباره پیام عدم رای ندادن خاتمی و عدم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات بیان کرد: «خیلی وقت است که آن‌ها مخالفت با انقلاب و نظام را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. در اینجا هم به نظرم نفهمیده‌اند که باید به انقلاب و کشور کمک کرد ولو اینکه نقدی هم داشته باشیم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.