صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جبهه پایداری هیچگاه به سمت سکولاریسم نخواهد رفت، تاکید کرد: انتخابات در ایران با گرایش‌ها و سلایق مختلف صورت می‌گیرد و اثر وضعی آن، اصلاح حکمرانی و رفع مشکلات در اداره کشور است.

به گزارش جماران، به نقل از ایسنا، دبیرکل جبهه پایداری گفت: مردم‌سالاری دینی در ایران امری واقعی است و انتخابات دموکراتیک و آزاد در ایران محصول جمهوری اسلامی است.

صادق محصولی در نشست خبری در خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی در ایران امری تزیینی نیست بلکه واقعی است، گفت: این خلاف لیبرال دموکراسی در جهان است که مثلاً در آمریکا هرگز حاکمیت را از دست دو حزب خارج نکرده است.

وی افزود: مردم‌سالاری دینی در ایران امری واقعی است. انتخابات دموکراتیک و آزاد در ایران محصول جمهوری اسلامی است. برخی جریانات در عین اینکه مدعی تبعیت از خط امام هستند، اما با رفتار و گفتارشان مانع مشارکت بیشتر مردم در موضوعاتی مثل انتخابات می‌شوند.

محصولی با تاکید بر اینکه جبهه پایداری هیچگاه به سمت سکولاریسم نخواهد رفت، تاکید کرد: انتخابات در ایران با گرایش‌ها و سلایق مختلف صورت می‌گیرد و اثر وضعی آن، اصلاح حکمرانی و رفع مشکلات در اداره کشور است.

دبیر کل جبهه پایداری یادآور شد: جبهه پایداری تضعیف هر کدام از قوا را گناه نابخشودنی و تضعیف دولت را تضعیف نظام می‌داند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.