انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور از اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار در دهک‌های ۱ تا ۵ با ضمانت دولت خبر داد.

به گزارش جماران؛ معاون رئیس‌جمهور گفت: ضمانت زنان سرپرست خانوار در برخی از بانک ها با مشکل مواجه بود که امروز تصویب شد که همه بانک ها موظف هستند این ضمانت را از طرف دولت اعمال کنند و تسهیلات را در اختیار زنان سرپرست خانوار که در دهک های یک تا ۵ هستند با ضمانت دولت قرار دهند.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم ترین کارهای این معاونت گفت: یکی از مهم ترین مسائل لایحه امنیت زنان بود که بعد از ۱۲ سال در این مجلس به نتایج خوبی رسید گرچه نهایی نشده اما مراحل را طی کرده و امیدواریم بهتر از این پیش برود. برنامه هفتم هم شرایط خوبی را برای زنان پیش بینی کرده و امیدواریم آن هم به مرحله نهایی برسد.

وی با اشاره به مصوبات هفته پیش و این هفته هیات دولت گفت: باید بگویم در مورد زنان سرپرست خانوار به حمدالله لایحه ای که برای توانمندسازی آنها داده بودیم در نهایت به آیین نامه‌ای ختم شد که پنجره واحد و سامانه‌ای برای زنان سرپرست خانوار تعیین شد  که از این طریق همه خدمات و حمایت هایی که از زنان سرپرست خانوار می‌شود یکپارچه از طریق این پنجره انجام می شود و می‌توانیم وضعیت آنها را بهتر رصد کنیم و ان شاءالله خدمات بیشتر و بهتری را در بخش های مختلف از جمله مشاوره حقوقی، اشتغال و مهارت افزایی و کمک‌های حمایتی به آنها داشته باشیم و همینطور امیدواریم این مساله سامان بهتری بگیرد.

معاون رئیس‌جمهور گفت: ضمانت زنان سرپرست خانوار در برخی از بانک ها با مشکل مواجه بود که امروز تصویب شد که همه بانک ها موظف هستند این ضمانت را از طرف دولت اعمال کنند و تسهیلات را در اختیار زنان سرپرست خانوار که در دهک های یک تا ۵ هستند با ضمانت دولت قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.