احمد وحیدی وزیر کشور در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات اظهار داشت: امروز امانتدار انتخابات هستیم و این امانت بزرگ در دستان شما مجریان و عزیزانی است که در سر شعبه‌ها حضور دارند.

به گزارش جماران؛ وزیر کشور از حضور یک میلیون نفر در شعب اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.

احمد وحیدی در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات اظهار داشت: امروز امانتدار انتخابات هستیم و این امانت بزرگ در دستان شما مجریان و عزیزانی است که در سر شعبه‌ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر در کشور اعم از مجریان - که در شعب هستند- و هیات‌های ناظر و عزیزان انتظامی در شعب اخذ رای حضور دارند و این حماسه بزرگ توسط مردم عزیز ما رقم خواهد خورد، گفت: ما در شرایط بسیار حساسی - از اتفاقاتی که در جهان رخ می‌هد- هستیم و  امروز همه توجهات به ملت ایران و حرکت بزرگ ملت ما دوخته شده است. ملت بزرگی که حماسه ها آفریده است.

وزیر کشور ادامه داد: امروز حرکت بزرگ انقلاب اسلامی در جهت برانگیختگی همان مستضعفانی است که قرآن بزرگ ما منت وراثت زمین را به آنها داد و گفت ما آنها را وارثان زمین می‌کنیم. این انقلاب برآمده از ندای مستضعفین و ندای مظلومان تاریخ و کسانی است که در طول زمان له شده اند و توجهی به آنها نشده است و این انقلاب با صدور پیام خود در جهان، امروز طلایه‌دار حرکت مستضعفان و مظلومان برای احقاق حق است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.