در اطلاعیه قرارگاه جنوب شرق نزاجا در خصوص حادثه پادگان کرمان آمده است: پس از متواری شدن ضارب با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی منطقه، وی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. فرمانده نیروی زمینی ارتش دستور تشکیل یک کارگروه تخصصی برای بررسی ابعاد همه جانبه حادثه را به صورت ویژه صادر کرد.

به گزارش جماران؛ فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اعلام کرد که فرد ضارب که پنج سرباز وظیفه از همرزمان خود را عصر یکشنبه به گلوله بست، تحت بازجویی‌های تکمیلی و تخصصی قرار دارد.

سرتیپ امیر غلامعلیان روز دوشنبه در مصاحبه‌ای اظهار داشت: این سرباز ساعت ۱۶:۳۵ دیروز از پست نگهبانی بر می‌گردد و به عللی که هنوز در دست بررسی قرار دارد، شماری از همرزمان خود را به رگبار گلوله بسته و بلافاصله متواری شد.

وی با اشاره به بازداشت وی در نزدیکی زرند طی بامداد امروز گفت: وی با یک قبضه سلاح و چند تیغه خشاب متواری شده بود که با اقدامات امنیتی و اطلاعاتی، بازداشت شد.

امیر غلامعلیان اظهارداشت که همه پنج فرد جانباخته سرباز وظیفه هستند و این حادثه زخمی نداشته است.

وی گفت: بعد از بازجویی‌های تکمیلی و بررسی‌های کامل اطلاعات تکمیلی درباره این رویداد اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اطلاعیه قرارگاه جنوب شرق نزاجا در خصوص حادثه پادگان کرمان

در پی بروز حادثه تیراندازی در پادگان باغین کرمان روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق نزاجا اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است: 

پس از متواری شدن ضارب با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی منطقه، وی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دستور تشکیل یک کارگروه تخصصی برای بررسی ابعاد همه جانبه حادثه را به صورت ویژه صادر کرد.

جوانب پنهان حادثه و انگیزه‌های ضارب، پس از بررسی دقیق و بازجویی وی توسط دستگاه قضایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.