سیدجلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: کسانی که با شهید سلیمانی عهد دیرین دارند، امام رضا (ع) را در این سرزمین ولی نعمت خود می‌دانند، افرادی که با حکم امام وظیفه دارند مفهموما و مصداقا پشتیبان ولایت فقیه باشند، کسانی ناموس پرست هستند و نوامیس خود را دوست دارند و حتی کسانی که دغدغه داشتند به دغدغه‌های‌شان نرسیدند و پاسخ منفی گرفتند اما کلیات حفظ تمامیت ارضی، حدود و ثغور کشور ایران را دست دارند در هر کجای دنیا هستند باید بشتابند و در انتخابات سهیم باشند و بدانند شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است.

به گزارش جماران؛ به نقل از حوزه، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است، گفت: همه کسانی که دلشان برای ایران می‌تپد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سرزمین ایران، سرنوشت کشور و پیشرفت و پیشبرد را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی مهر با بیان اینکه انتخابات موتور محرکه حکمرانی اسلامی است، عنوان کرد: انتخابات، مشارکت مردم در سرنوست خودشان است.

وی ادامه داد: اگر همه مسئولین و مردم برای سرنوشت خود احترام قائل شوند و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، این بار نیز میخی دیگر بر تابوت تفکر استکبار و صهیونیست خواهیم کوبید.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: باید برای انتخابات یک سمینار کشوری در قم که خاستگاه انقلاب است رقم بخورد و افراد متفکر، صاحب اندیشه، بصیر، بانفوذ، سرشناس در این اجتماع دعوت شوند و بارش فکری ایجاد شود و حضور نخبگان کشوری در قم به عنوان بمب خبری انتشار پیدا کند.

وی با بیان اینکه مردم از این سمینار باید بتوانند بینشی بیشتر نسبت به داشته خود درباره انتخابات به دست بیاورند، گفت: سمینار ویژه‌ای هم برای مبلغین باشد و دولتمردان و وزرا حضور پیدا کنند و فعالیت‌ها، دستاوردها و پیشرفت‌ها را بازگو کنند تا مبلغین با شناخت از دولت بتوانند برای مردم بازگو کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر افزود: در انتخابات نه فقط صاحبان تریبون، صداوسیما، مراکزعلمی و شخصیت‌های داری منصب بلکه همه کسانی که دلشان برای ایران می‌تپد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، سرزمین ایران، سرنوشت کشور و پیشرفت و پیشبرد را دوست دارند در انتخابات شرکت کنند.

وی بیان کرد: کسانی که با شهید سلیمانی عهد دیرین دارند، امام رضا (ع) را در این سرزمین ولی نعمت خود می‌دانند، افرادی که با حکم امام وظیفه دارند مفهموما و مصداقا پشتیبان ولایت فقیه باشند، کسانی ناموس پرست هستند و نوامیس خود را دوست دارند و حتی کسانی که دغدغه داشتند به دغدغه‌های‌شان نرسیدند و پاسخ منفی گرفتند اما کلیات حفظ تمامیت ارضی، حدود و ثغور کشور ایران را دست دارند در هر کجای دنیا هستند باید بشتابند و در انتخابات سهیم باشند و بدانند شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.