کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه 44 سال است که دشمنان می‌خواهد مردم را از علما جدا کنند، بیان کرد: این در حالی است که علما نگهبان دین خدا هستند و در راس آنها ویژگی‌های آیت الله مصباح یزدی ممتاز است؛ اگر در طول انقلاب اگر دین، منبر و روضه نبود، هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل نمی‌کردیم.

به گزارش جماران؛ تسنیم نوشت: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انتخابات تجلی حضور ملی در عرصه پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه است، گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و بی‌رونق کردن انتخابات است.

حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی همراه با گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در مسجد امام حسین علیه‌السلام خیابان مهدیه برگزار شد، با اشاره به نقش آیت الله مصباح در حرکت‌های تحولی اظهار داشت: مصباح یزدی از مفاخر انقلاب و از فداکارترین علمداران جبهه اعتقادات، انسانی خودساخته، مجتهدی حکیم و عالم و عارفی بی‌نشان در صحنه عرفان بود.

وی با اشاره به اینکه 44سال است که دشمنان می‌خواهد مردم را از علما جدا کنند، بیان کرد: این در حالی است که علما نگهبان دین خدا هستند و در راس آنها ویژگی‌های آیت الله مصباح یزدی ممتاز است؛ اگر در طول انقلاب اگر دین، منبر و روضه نبود، هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل نمی‌کردیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمنان برای ناامید کردن مردم تلاش‌های زیادی می‌کنند تا شاید دست از ولایت بردارند و انقلاب ناامید شوند، گفت: دشمن به دنبال آن است که مردم در انتخابات شرکت نکنند، تا به این وسیله انتخابات را بی‌رونق کند و عزت ملی را از مردم ما بگیرد.

وی با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن را کور می‌کند، افزود: انتخابات تجلی وحدت ملی در عرصه پشتیبانی از نظام و نشانه بصیرت مردم است.

وی با اشاره به اینکه ولی فقیه زمان مسئله انتخابات را حق و تکلیف مردم معرفی کرده‌اند، ادامه داد: دشمنان به دنبال آن هستند تا با دور کردن مردم از انتخابات، عرق ملی و شور حماسی که با نظر فقیه زمان واجب است، را از بین ببرند؛ عدم حضور در انتخابات دشمن شاد کن بوده و گناه است.

صدیقی با بیان اینکه دست دشمن در مجلس ششم پیدا شد و عده‌‌ای از عوضی‌ها قانون‌گذاری کرده، بر علیه حرف حضرت آقا حرف می‌زدند و بیانیه آمریکا را پیاده و قوانین ضد اسلام را تصویب کردند، گفت: وقتی ما از حق خود دفاع نکنیم عوضی‌ها بر ما مستولی می‌شوند.

وی با تسلیت مصائب وارده به عالم اسلام و کشتار بی‌رحمانه هزاران انسان بیگناه در یک زندان محدود در غزه و آوارگی مردمان این سرزمین، افزود: شهادت این انسان‌های بیگناه و همچنین شهادت جمعی از مردم در انفجار تروریستی کرمان توسط نامسلمان‌های مسلمان‌نما و تروریست‌های تکفیری دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه حضور مردم کرمان زیر پرچم شهید سلیمانی چه قبل از شهادت این شهید بزرگوار و چه بعد از آن نشانه عمق ایمان مردم کرمان است، گفت: هر زمان که به مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برویم حضور مردم را در این مکان مقدس شاهد هستیم که نشان از عشق و ارادت مردم به این شهید بزرگوار و ادامه داه شهدا دارد.

وی با بیان اینکه شهدای انفجار تروریستی کرمان از خالص‌ترین و پاک‌ترین شهدای کشور هستند و در شهادت آنها هیچ شائبه‌ای وجود ندارد، افزود: این شهدا در راه هدف پاکی مظلومانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.