بنا بر اعلام دفتر نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان، آیت الله مقتدایی در دور بعد نیز کاندیدا است.

به گزارش جماران؛ براساس اطلاعیه ای که دفتر آیت الله مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری به خبرگزاری خبرآنلاین ارسال کرده اند، ایشان کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شده اند.

چند روز پیش آماری درباره نمایندگان مجلس فعلی که کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان آینده شده بودند منتشر کرد. این گزارش براساس اخبار رسمی منتشر شده در سایت ها و خبرگزاری ها از یک سو و پیگیری های خبرآنلاین از سوی دیگر، تهیه و منتشر شده بود. در گزارش مذکور نام آیت الله مقتدایی در لیست نمایندگانی آمده بود که کاندیدای دور بعد نشده است اما بنا بر اعلام دفتر نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان، ایشان در دور بعد نیز کاندیدا هستند.

متن جوابیه دفتر آیت الله مقتدایی در واکنش به گزارش «جنتی؛ غایبِ بزرگ انتخابات اسفند ۱۴۰۲ /رئیسی از ترس رقابت در خراسان جنوبی ماند /۸ صندلی بلاتکلیف در مجلس خبرگان پنجم+جدول» به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مدیر مسئول محترم خبرگزاری تحلیلی ایران«خبرآنلاین»

سلام علیکم

در خبر شماره 1842917 با عنوان «گزارش خبرآنلاین از وضعیت کاندیداتوری ۸۸ نماینده فعلی مجلس خبرگان» که در تاریخ 25 آذر 1402 در آن خبرگزاری منتشر شده است از آیت الله مرتضی مقتدایی به عنوان اشخاصی که در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام نکرده اند، نام برده اید که این خبر کذب است و ایشان کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان رهبری هستند و ثبت نام کرده اند.

لذا تقاضا می شود بر اساس قانون مطبوعات، کذب بودن عدم شرکت آیت الله مقتدایی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در همان صفحه سایت درج کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.