بائربوک و کامرون وزیران خارجه آلمان و انگلیس در مقاله مشترکی در نشریه انگلیسی «ساندی تایمز» که شنبه شب منتشر شد، نوشتند: هدف ما صرفا این نیست که امروز به درگیری‌ها پایان داده شود بلکه باید برای روزها، سال‌ها و نسل‌ها صلحی پایدار برقرار شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، آنالنا بائربوک و دیوید کامرون وزیران خارجه آلمان و انگلیس با بیان اینکه «غیرنظامیان بسیار زیادی کشته شده‌اند» خواستار «آتش‌بس پایدار» در غزه شدند.

بائربوک و کامرون در مقاله مشترکی در نشریه انگلیسی «ساندی تایمز» که شنبه شب منتشر شد، نوشتند: هدف ما صرفا این نیست که امروز به درگیری‌ها پایان داده شود بلکه باید برای روزها، سال‌ها و نسل‌ها صلحی پایدار برقرار شود.

در این مقاله آمده است: ما می‌دانیم که در منطقه و ورای آن درخواست‌های زیادی برای آتش‌بس فوری مطرح شده است. این یک واکنش قابل درک به چنین رنج بزرگی است. ما نیز معتقدیم که این مناقشه نباید ادامه‌دار باشد. به همین دلیل است که از وقفه‌های بشردوستانه اخیر حمایت کردیم.

بائربوک و کامرون نوشتند: همه کسانی که خواهان پایان این رنج هستند باید برای یافتن راه حلی که امنیت طولانی مدت برای مردمان دو طرف ایجاد می‌کند، همکاری کنند.

وزرای خارجه آلمان و انگلیس نوشتند: ما معتقد نیستیم که درخواست برای آتش‌بس فوری و عمومی تنها راه پیشرفت است بلکه امیدواریم که این آتش‌بس دائمی شود.

آنها در مورد علت مخالفت خود با آتش‌بس فوری در غزه مدعی شدند که این مساله «دلیل وادار شدن اسرائیل به دفاع از خود را نادیده می‌گیرد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.