​حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی عضو جبهه پایداری در مجمع عمومی جبهه پایداری گفت: مردم باید به معرکه بیایند. دستورالعمل حضور مردم در معرکه، اطاعت مطلق است. اطاعت مهم است و اولین اصل پایداری، اطاعت مطلقه از ولی فقیه است. بنابراین باید ببینیم مقام ولی از ما چه می‌خواهد و سپس اطاعت صد درصدی داشته باشیم.

به گزارش جماران؛ مرتضی آقاتهرانی گفت: مرحوم مصباح اظهار می‌کرد که ما حمایت از رهبری و ولایت مطلقه فقیه را قبول داریم، اما ولایت مطلقه کافی نیست،‌ اطاعت مطلقه هم باید در کنار آن باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی عضو جبهه پایداری در مجمع عمومی جبهه پایداری با بیان اینکه کامل‌ترین برنامه برای هدایت انسان، اسلام است، اظهار کرد: امام راحل به دنبال این اسلام بود. خداوند برای انسانی که خلق کرده، برنامه کاملی دارد و این برنامه کامل، همان اسلام ناب است. در کشور ما ناگهان ۳۵ میلیون نفر با هم همراه شدند و امام راحل این جمعیت را مدیریت کردند و انقلاب اسلامی حادث شد. حالا که انقلاب شده است، ‌باید برنامه داشته باشیم.

به نوشته ایسنا، بخش هایی از اظهارات آقاتهرانی را در ادامه می خوانید:

 

در ابتدای تاسیس جبهه پایداری وقتی خدمت آیت‌الله مصباح یزدی رفتیم و گفتیم در شرایط فعلی چه باید کنیم؟ او تاکید کرد تشکلی را سازماندهی کنید که بالای سر آن فقها حضور داشته باشند.

وقتی تاکید کرد پرچم پایداری را بلند کنیم و پرسیدیم شعارمان چه باشد؟ گفت در پایداری اصل اول و آخر، ولایت است. مرحوم مصباح اظهار می‌کرد که ما حمایت از رهبری و ولایت مطلقه فقیه را قبول داریم، اما ولایت مطلقه کافی نیست،‌ اطاعت مطلقه هم باید در کنار آن باشد.

یعنی مردم باید به معرکه بیایند. دستورالعمل حضور مردم در معرکه، اطاعت مطلق است. اطاعت مهم است و اولین اصل پایداری، اطاعت مطلقه از ولی فقیه است. بنابراین باید ببینیم مقام ولی از ما چه می‌خواهد و سپس اطاعت صد درصدی داشته باشیم.

آیت‌الله مصباح تاکید داشت که این تولی ماست و در کنار آن، یک تبری هم داریم. بدین معنا که هر فتنه‌ای در مقابل ولی فقیه بلند شد، در مقابل آن می‌ایستیم و از ولی فقیه حمایت می‌کنیم.

جبهه پایداری قبل از هر چیز، جبهه‌ای فرهنگی است، البته فرهنگی که بتواند در سیاست خط و راه را نشان دهد. جبهه پایداری در مجلس موفق بوده‌ و یکی از این موفقیت‌ها در زمینه ساماندهی فضای مجازی است که فقط رای‌گیری آن در صحن علنی باقی مانده است.

اگر چه برای این ساماندهی، حملات بسیاری به ما شد. ما معتقدیم که اسلام برای استفاده درست از فضای مجازی دستوراتی دارد. از این‌رو در مجلس پای این طرح ایستادیم و طبیعتا اگر جمعیت‌مان در مجلس بیشتر باشد، ‌بهتر می‌توانیم کار کنیم.

افراد صالح را انتخاب کنید؛ ممکن است این افراد جزو پایداری هم نباشند، اشکالی ندارد. همین‌که صالح باشند، کافی است. کاری کنید که حضرت آقا بگویند مجلس دوازدهم از مجلس قبلی هم انقلابی‌تر است. قبیله‌گری و طایفه‌گری را دور بریزید. مجلس فعلی قابل مقایسه با دو مجلس قبل نیست. نمی‌خواهم بگویم عیبی ندارد، اما اشکالات آن به مراتب کمتر از قبل است. کمک کنید تا افراد خوب به مجلس راه پیدا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.