رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌کنیم پاداش بازنشستگان تا سال گذشته را امسال تصفیه کنیم و سال آینده نیز پرداخت پاداش بازنشستگان امسال را در برنامه قرار دهیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، وزیر آموزش و پرورش از پرداخت ۳۰ درصد از پاداش بازنشستگان این وزارتخانه در آینده نزدیک خبر داد.

رضا مراد صحرایی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان، یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده ایم و ۳۰ درصد آن در آینده نزدیک پرداخت می شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم پاداش بازنشستگان تا سال گذشته را امسال تصفیه کنیم و سال آینده نیز پرداخت پاداش بازنشستگان امسال را در برنامه قرار دهیم.

وی ادامه داد: اعتبارات پرداخت پاداش بازنشستگان مربوط به چند دستگاه بزرگ کشور می‌شود که به صورت جدی پیگیر آن هستیم و امیدواریم گشایش‌های خوبی در آن ایجاد شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: با اصل درخواست فرماندار سملقان برای ساخت سه مدرسه در شهرستان های مانه و سملقان موافق هستیم اما باید جانمایی درستی برای آن‌ها انجام شود.

 

صحرایی، وزیر آموزش و پرورش

 

مرادصحرایی در خصوص جذب دانشجو معلمان نیز بیان کرد: آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان برای جذب دانشجومعلمان تصویب شده و آیین نامه اولیه آن درحال تدوین است و به محض نهایی شدن این موضوع، اعتبارات آن اعلام خواهد شد.

وی سرعت پیشرفت و توسعه خراسان شمالی در حوزه آموزش و پرورش را مناسب ارزیابی کرد و افزود: میانگین معدل دانش آموزان خراسان شمالی از میانگین کشوری بالاتر است و همین موضوع سبب شده است پس از تصویب تاثیر معدل در کنکور، بسیاری از دانش آموزان خراسان شمالی بتوانند در دانشگاه‌های خوب کشور قبول شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.