شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه حزب‌الله برای کاهش فشارها علیه غزه در نبرد علیه دشمن اشغالگر مشارکت فعال دارد تاکید کرد، افزایش حملات ما علیه مواضع رژیم صهیونیستی حامل پیامی است مبنی بر اینکه اگر تجاوزات اسرائیل ادامه یابد و گسترش پیدا کند، عواقب ناگواری خواهد داشت.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به پیام مهم افزایش حملات مقاومت لبنان ضد مواضع رژیم صهیونیستی، به آمریکایی‌ها و اشغالگران درباره تداوم تجاوزات آنها علیه غزه هشدار داد.

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی درباره آخرین تحولات جنوب لبنان و نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که اگر آمریکا و رژیم اشغالگر به تجاوزات خود ادامه دهند، درگیری‌ها گسترش یافته و به یک تقابل جامع منجر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه حزب‌الله برای کاهش فشارها علیه غزه در نبرد علیه دشمن اشغالگر مشارکت فعال دارد تاکید کرد، افزایش حملات ما علیه مواضع رژیم صهیونیستی حامل پیامی است مبنی بر اینکه اگر تجاوزات اسرائیل ادامه یابد و گسترش پیدا کند، عواقب ناگواری خواهد داشت.

از سوی دیگر سید «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در نشست مجمع علمای مسلمان که برای همبستگی با مردم غزه و تبیین موضع استراتژیک محور مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه برگزار شده بود اعلام کرد، ما باید با همه توان خود در سطح نظامی و لجستیکی از غزه حمایت کنیم و حتی اگر جبهه‌های بیشتری نیز باز شود، جبهه اصلی، غزه بوده و این غزه است که کل پروژه صهیونیستی را شکست خواهد داد. به عبارت دیگر حتی اگر صد جبهه دیگر نیز گشوده شود اما غزه نجات پیدا نکند به این معناست که ما به چیزی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم.

رویای اشغالگران در نابودی مقاومت فلسطین هرگز محقق نمی‌شود

سید هاشم صفی‌الدین گفت، رویاهای صهیونیست‌ها در پایان دادن به موجودیت مقاومت و حماس در فلسطین هرگز محقق نمی‌شود. صحبت درباره نابودی حماس نتیجه حماقت و شعارهای توخالی اشغالگران است. عملیات طوفان الاقصی یک نبرد استثنائی و بسیار بزرگ است. آمریکایی‌ها و غربی‌ها و صهیونیست‌ها اهداف شوم و کثیفی دارند و از جنگی طولانی حرف می‌زنند تا بتوانند به اهداف خود برسند اما این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

وی افزود، ما در محور مقاومت و نیز مقاومت در فلسطین و مردم غزه اگر بتوانیم کنار هم این نبرد را بدون اینکه اشغالگران به هیچ یک از اهداف خود برسند، تمام کنیم به این معناست که به چیزی که می‌خواهیم رسیده‌ایم و این یک پیروزی کامل است. اهدافی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها برای خود تعیین کرده بودند هیچکدام تا امروز محقق نشده و به خواست خدا هرگز محقق نخواهد شد. آنها می‌خواستند حماس را نابود کنند اما حماس همچنان حضور دارد و تل‌آویو را بمباران می‌کند.

صهیونیست‌ها به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله تصریح کرد، کوچاندن مردم غزه و آواره کردن آنها و آزادی اسرای اسرائیلی که در دست مقاومت فلسطین هستند نیز از دیگر اهداف اشغالگران در این جنگ بود که هیچ کدام محقق نشد و صهیونیست‌ها بعد از یک ماه به هیچ چیز نرسیدند. ارتش رژیم صهیونیستی که پیشرفته‌ترین قدرت تسلیحاتی را در سطح نیروی هوایی در اختیار دارد و دارای به روز ترین سیستم‌های امنیتی و جاسوسی است، بعد از گذشت یک ماه بدون تحقق هیچ هدفی تنها به قتل عام غیرنظامیان ادامه می‌دهد و این یعنی ارتش اسرائیل ضعیف است و نمی‌تواند جنگ‌های خود را مدیریت کند.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، امروز در مرحله جدیدی قرار داریم تحت عنوان «ارتش اسرائیل کجاست و از قدرت صهیونیست‌ها و غرب در فلسطین و منطقه چه مانده است؟». ما هنوز در قلب نبرد با دشمن هستیم و باید برای پیروزی غزه تلاش کنیم. ما ایمان داریم که غزه با مردم و رزمندگان قهرمان خود پایدار و استوار خواهد ماند و مقاومت تاریخی این مردم هرگز فراموش نمی‌شود و آنها هستند که آینده منطقه را رقم می‌زنند؛ نه نتانیاهو که درباره نقشه خود برای آینده خاورمیانه حرف می‌زد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.