حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر ما برای اوقات فراغت و بیکاری جوانان و خانواده‌هایمان برنامه‌ریزی صحیحی نداشته باشیم، قطعا دشمنان ما برای این فرصت برنامه‌ریزی می‌کنند و این موضوع را می‌توان در فضای مجازی مشاهده کرد که عمده زمان اوقات فراغت جوانان ما در این فضا سپری می‌شود و اگر به صورت جدی به این فضا وارد نشویم و آن را ساماندهی نکنیم، این فضا می‌تواند تبدیل به تهدیدی علیه خانواده‌های ما شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام محمدحسنی گفت: اوقات فراغت یک فرصت الهی است و اگر برنامه‌ریزی صحیحی در این زمینه نداشته باشیم، این ایام می‌تواند تبدیل به تهدیدی جدی برای انسان‌ها شود و دشمنان برای آن برنامه ریزی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره اوقات فراغت تابستانی خانواده‌های ارتش که امروز (پنجشنبه) درمرکز همایش‌های کوثر این سازمان برگزار شد، ضمن عرض تبریک به‌مناسبت ماه ربیع‌الاول با اشاره به این موضوع که بخش زیادی از شخصیت فرزندان و خانواده‌های ما در اوقات فراغت شکل می‌گیرد، گفت: اگر برنامه مناسبی برای اوقات فراغت‌مان نداشته باشیم، در واقع به شخصیت خود و خانواده‌مان توجه نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر این موضوع که اوقات فراغت جایگاه بسیار مهمی در اسلام دارد، تصریح کرد: اسلام تاکید زیادی بر برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت و صرف این اوقات در راستای لذت‌های حلال و مثبت دارد.

حجت الاسلام محمدحسنی با بیان این نکته که اوقات فراغت یک فرصت الهی است، اظهارداشت: نظر اسلام درباره اوقات فراغت این است که طوری برای زمان‌های بیکاری‌مان برنامه‌ریزی کنیم که این ایام آورده‌ای برای ما داشته باشد؛ چراکه اگر برنامه‌ریزی صحیحی در این زمینه نداشته باشیم، این ایام می‌تواند تبدیل به تهدیدی جدی برای انسان شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره لزوم برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغت افزود: قرآن کریم می‌گوید در صورتی که اوقات فراغتی برای شما پیش آمد، بلافاصله برای آن برنامه‌ریزی کنید تا بیکاری به شما آسیب نزند.

وی ادامه داد: اگر ما برای اوقات فراغت و بیکاری جوانان و خانواده‌هایمان برنامه‌ریزی صحیحی نداشته باشیم، قطعا دشمنان ما برای این فرصت برنامه‌ریزی می‌کنند و این موضوع را می‌توان در فضای مجازی مشاهده کرد که عمده زمان اوقات فراغت جوانان ما در این فضا سپری می‌شود و اگر به صورت جدی به این فضا وارد نشویم و آن را ساماندهی نکنیم، این فضا می‌تواند تبدیل به تهدیدی علیه خانواده‌های ما شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.