جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، که هنگام بازدید از نیویورک برای دیدار با رهبران جهان به فکر جمع‌آوری پول نقد برای کمپین انتخاباتی خود نیز بود، به نگرانی‌ها در مورد سن خوداذعان کرد اما گفت که نامزد انتخاباتی می‌شود زیرا دموکراسی هنوز در خطر است.

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، رییس جمهور آمریکا می گوید: برای انتخابات مجدد شرکت می کند زیرا دموکراسی در خطر است.

رویترز نوشت: جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، که هنگام بازدید از نیویورک برای دیدار با رهبران جهان به فکر جمع‌آوری پول نقد برای کمپین انتخاباتی خود نیز بود، به نگرانی‌ها در مورد سن خوداذعان کرد اما گفت که نامزد انتخاباتی می‌شود زیرا دموکراسی هنوز در خطر است.

جو بایدن گفت: به نظر می رسد بسیاری از مردم روی سن من تمرکز کرده اند. خوب متوجه شدم باور کنید، من بهتر از هر کسی می دانم.

منظور بایدن از به خطر افتادن دمکراسی آمریکایی، پیشتازی دونالد ترامپ است. بایدن در سال 2020 ترامپ را شکست داد و ممکن است سال آینده نیز در انتخابات نوامبر با او روبرو شود.

بایدن گفت: «من کاندیداتوری می‌کنم زیرا دموکراسی در خطر است. و بگذارید شکی نباشد، دونالد ترامپ و جمهوری‌خواهان مصمم هستند دموکراسی آمریکایی را نابود کنند. و من همیشه از دموکراسی دفاع، محافظت و مبارزه خواهم کرد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.