احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نشست بعدازظهر دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بیان نظرات اعضاء، کلیات این لایحه به تصویب رسید.

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران در این کمیسیون خبر داد.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفت و گو با ایرنا درباره نشست بعدازظهر دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست لایحه اساسنامه سازمان توسعه سواحل مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از بیان نظرات اعضاء، کلیات این لایحه به تصویب رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: سواحل مکران از ظرفیت سرمایه‌گذاری بسیار بالایی برخوردار است و لایحه دولت سبب بهبود شرایط این منطقه و ارتقای آن خواهد شد.

امیرآبادی فراهانی یادآور شد: در نشست امروز نمایندگانی از وزارتخانه‌ای نفت، صنعت، معدن و تجارت و سایر وزارتخانه‌ها حضور یافتند و با رای اعضا کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره گزارشات لایحه سازمان توسعه ساحل مکران تشکیل شد و مسئولیت آن را به من سپردند.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد این کمیته در مدت یک ماه آینده گزارش کاملی درباره مدل توسعه منطقه مکران به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد.

نماینده مردم قم در مجلس خاطرنشان کرد: بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری مردمی بنگلادش به منظور حذف مالیات مضاعف در مورد مالیات‌های برآمد و جلوگیری از فرار و اجتناب مالیاتی، دیگر دستور جلسه امروز بود که این لایحه نیز به تصویب اعضاء رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.