قالیباف رییس مجلس گفت: اینجانب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس مأموریت می‌دهم تا علل وقوع این حادثه را به‌سرعت و با توجه ویژه به قصور و تقصیرات احتمالی، به‌خصوص در تأمین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث این‌چنینی و با عنایت به اظهارات سایر کارگران و شاهدان عینی، بررسی کند و گزارش آن را با فوریت در صحن ارائه کند.

به گزارش جماران؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ، در نطق پیش از دستور گفت: درگذشت جانکاه شش کارگر زحمتکش و عزیز در انفجار معدن زغال‌سنگ البرز شرقی در طزره دامغان را به خانواده‌های محترم آن عزیزان، جامعۀ کارگری کشور، و آحاد ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم.

قالیباف گفت: اینجانب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس مأموریت می‌دهم تا علل وقوع این حادثه را به‌سرعت و با توجه ویژه به قصور و تقصیرات احتمالی، به‌خصوص در تأمین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث این‌چنینی و با عنایت به اظهارات سایر کارگران و شاهدان عینی، بررسی کند  و گزارش آن را با فوریت در صحن ارائه کند. 

رییس مجلس افزود: این ضایعۀ تأسف‌بار باید تبدیل به فرصتی شود تا به امنیت کارگران زحمتکش و مظلوم معادن به‌صورت عملی توجه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.