سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت کشور مهم است، تصریح کرد: بحث، بحثِ توطیه علیه کشور است. در دانشگاه‌ کشورهای آمریکا، فرانسه،کانادا و انگلیس در برابر افرادی که حتی اظهار نظر داشتند، برخورد می شود.

به گزارش جماران؛ عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع همکاری برخی دانشگاهها با اساتیدی که در اغتشاشات از آن حمایت می کردند، گفت: دانشگاههای آمریکا و اروپا حتی با اظهار نظر اساتید برخورد و اخراج می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع همکاری برخی دانشگاهها با اساتیدی که حامی اغتشاشات و اغتشاشگران بودند، گفت: مسئولان دانشگاه هامبورگ، یکی از استادان یهودی این دانشگاه و کسی که گفته می شود از بازماندگان هولوکاست است را به دلیل انتقاد اخراج کردند.در آمریکا یک استاد دانشگاه هاروارد به دلیل انتقاد از رئیس مجبور به استعفاء شد. در فرانسه یک استاد دانشگاه به دلیل زیر سوال بردن هلوکاست از دانشگاه اخراج شد.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مهم است، تصریح کرد: بحث، بحثِ توطیه علیه کشور است. در دانشگاه‌ کشورهای آمریکا، فرانسه،کانادا و انگلیس در برابر افرادی که حتی اظهار نظر داشتند، برخورد می شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کسی که با امنیت کشور بازی کرد، باید با آنها برخورد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.