قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت ایران عزیزمان را تضمین کرد و به ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان، قدرتمند کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: ناامن سازی کشور و برهم زدن آرامش و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ایران است که با هوشمندی نیروهای امنیتی خنثی شده است.

محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور صحن علنی امروز دوشنبه - ۲۳ مرداد - در ابتدا ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ که منجر به شهادت یکی از خادمان و جراحت هفت نفر از هموطنانمان ، برای شهید حادثه رضوان الهی و تسلیت و برای مجروحان آرزوی سلامت کرد.

وی ادامه داد: ناامن سازی کشور و برهم زدن آرامش و مختل کردن زندگی روزمره مردم پروژه همیشگی دشمنان ایران است که در هفته های اخیر شدت یافته و با هوشمندی نیروهای امنیتی خنثی شده است.

قالیباف اضافه کرد: ملت مؤمن ایران اسلامی از دستگاه قضا انتظار دارند عاملان این جنایت هولناک و مسببان آن را با قید فوریت به اشد مجازات برسانند.

رئیس مجلس بیان کرد: فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی که یادآور پیروزی مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان بر رژیم قاتل صهیونیستی است را گرامی می دارم.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب تاریخ ساز امام خمینی (ره) امنیت ایران عزیزمان را تضمین کرد و به ایران عزت بخشید و علاوه بر آن مستضعفان جهان را در برابر زورگویان، قدرتمند کرد.

قالیباف تصریح کرد: مقاومت اسلامی فرزند انقلاب اسلامی ایران است و فرماندهانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید عماد مغنیه و شهید ابومهدی المهندس را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که الگو مقاومت و جوانان ظلم ستیز هستند. به تمام شهدای رشید انقلاب اسلامی، لبنان، فلسطین، یمن، افغانستان و سوریه و آزادی خواهان سراسر جهان درود می فرستم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.