مفخمی فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اعلام اینکه کافه‌ها و دکه‌ها دارای مشکل در طرح امنیت اجتماعی پاک‌سازی می‌شوند، اظهار کرد: ۴۰۰ نفر پلیس افتخاری زن جذب شده که روزانه ۷ ساعت در ساحل تذکر لسانی را در دستور کار قرار می‌دهند.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی انتظامی مازندران با حضور در جمع خبرنگاران فارس مازندران با تاکید بر اینکه پلیس و خبرنگار شب و روز نمی‌شناسند، گفت: به این دلیل که مأموریت‌ها و اتفاقات شب و روز نمی‌شناسد اگر انگیزه و اعتقاد نباشد گامی موثر نمی‌توان در جهت امنیت جامعه برداشت.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی مازندران در بازدید از خبرگزاری فارس مازندران به مناسبت روز خبرنگار با تقدیر از زحمات خبرنگاران، اظهار کرد: این قشر از جامعه در زمینه آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در جامعه نقش‌‌‌آفرینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس بیشترین تعامل را با مجموعه پلیس را دارد، گفت: نقش خبرگزاری فارس در استان مازندران را پررنگ می‌بینیم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مهم بین مردم و مسؤولان هستند تا وظیفه و تکلیف سربازی خود را ادا کنیم، تصریح کرد: در سایه تعاملات بتوانیم نقش خود را در امیدآفرینی، آگاهی و بصیرت جامعه به درستی ایفای نقش کنیم.

 

14020517000576_Test_PhotoN

 

مفخمی‌شهرستانی با اعلام اینکه امروز جامعه ما بیشتر به تعامل و در سایه آن امیدآفرینی و آگاهی بخشی به جامعه نیاز دارد، تصریح کرد: خبرگزاری فارس جز خبرگزاری مشهور و موثق جامعه است که جای شکر دارد و باید از این فرصت برای آگاهی‌بخشی و انجام مأموریت‌ها بهره‌گیری کنیم.

وی اظهار کرد: امروز وظیفه بود تا برای تقدیر از زحمات خبرنگاران حضور یابیم تا این تعاملات بیشتر شود و بتوانیم در کنار مردم امیدآفرین و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه پلیس و خبرنگار شب و روز نمی‌شناسند، خاطرنشان کرد: به این دلیل که مأموریت‌ها و اتفاقات شب و روز نمی‌شناسد اگر انگیزه و اعتقاد نباشد گامی موثر نمی‌توان در جهت امنیت جامعه برداشت.

مفخمی در ارتباط با اجرای طرح مالخرها، اظهار کرد: این طرح در جویبار در ارتباط با مالخرها صورت گرفت که حدود دو هفته پیش بالغ بر ۵۰ مکان پاکسازی مغازه و اماکن انجام دادیم که احساس می‌کنم توفیقات خوبی شد.

وی با اعلام اینکه همکاری خوبی با دستگاه قضایی اتفاق افتاد، اظهار کرد: در حوزه فوریت‌های پلیس اولویت‌هایی داریم که نزاع جز اولویت‌ها است؛ بعضا مشکلات ما سر ترافیک است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران ادامه داد: تعدد زنگ خوری هم جز مسائل است که کثرت این موضوع دغدغه ما حل شود.

مفخمی با اعلام اینکه کافه‌ها و دکه‌ها دارای مشکل در طرح امنیت اجتماعی پاک‌سازی می‌شوند، اظهار کرد: ۴۰۰ نفر پلیس افتخاری زن جذب شده که روزانه ۷ ساعت در ساحل تذکر لسانی را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه ساحل استان مازندران متفاوت‌تر از سال‌های دیگر است، یادآور شد: خط قرمزی ما بحث بدحجابی و موضوعات خاص است که  در این زمینه بحث برخورد با پلاژهای خصوصی که بسیاری از موازین را رعایت نمی‌کنند، را در دستور کار داریم‌.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه دشمن دشمنی‌اش را می‌کند ولی ما در مبارزه با جرائم کوتاه نمی‌آییم، درباره قانون عفاف و حجاب، گفت: ۳۲ دستگاه در بحث فرهنگی درگیر هستند باید در بحث وظایف جدی ورود پیدا کنند و با اصلاح قوانین بسیاری از مسائل حل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.