​دادستان اسلامشهر گفت: این تیم که قصد عملیات تروریستی علیه مردم در مراکز مختلف را داشت‌، با ورود به موقع نیروهای امنیتی متهمین آن جلب و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنها تعداد 6 قبضه کلت کمری‌، حدود 80 عدد فشنگ و دو عدد بمب آماده انفجار (یکی ساعتی ویکی فتیله‌ای) کشف شد.

به گزارش جماران؛ یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.

سعید دوستی دادستان اسلامشهر در گفت‌وگو با تسنیم در اسلامشهر درباره جزئیات این عملیات اظهار داشت: ‌پیرو گزارش و اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اسلامشهر یک تیم تروریستی مسلح شناسایی و منهدم شد.

دادستان اسلامشهر افزود: این تیم که قصد عملیات تروریستی علیه مردم در مراکز مختلف را داشت‌، با ورود به موقع نیروهای امنیتی متهمین آن جلب و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنها تعداد 6 قبضه کلت کمری‌، حدود 80 عدد فشنگ و دو عدد بمب آماده انفجار (یکی ساعتی ویکی فتیله‌ای) کشف شد.

دوستی‌‌ با بیان اینکه بمب‌های کشف شده از تروریست‌ها‌ توسط نیروهای چک و خنثی ‌برای جلوگیری از خسارت احتمالی جانی و مالی به صورت کنترل شده در فضای باز منفجر شد، تاکید کرد: صدای انفجار در شهر نیز به علت این اقدام کنترل شده بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.