محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: گاز صادراتی به عراق برقرار بوده و همچنان هم برقرار است؛ ولی به علت گرمای بیش از حد هوا در مناطق جنوب و جنوب غرب کشور، راندمان تجهیزات در بخش‌های تولید و انتقال با اختلال عملکرد مواجه شده اند که این موضوع انتقال گاز به شبکه گاز غرب کشور را متاثر کرده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با تکذیب قطع صادرات گاز به عراق، گفت: به‌دلیل اختلالی که در عملکرد شبکه گاز در غرب کشور به‌وجود آمد، از چند روز گذشته حدود ۵ تا ۱۰ میلیون مترمکعب در روز از گاز صادراتی به عراق نسبت به متوسط ماه قبل کاهش یافته است.

محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران  اظهار داشت: گاز صادراتی به عراق برقرار بوده و همچنان هم برقرار است؛ ولی به علت گرمای بیش از حد هوا در مناطق جنوب و جنوب غرب کشور، راندمان تجهیزات در بخش‌های تولید و انتقال با اختلال عملکرد مواجه شده اند که این موضوع انتقال گاز به شبکه گاز غرب کشور را متاثر کرده است.

جولایی با تکذیب قطع صادرات گاز ایران به عراق، گفت: به‌دلیل اختلالی که در عملکرد شبکه گاز در غرب کشور به‌وجود آمد، از چند روز گذشته حدود 5 تا 10 میلیون مترمکعب در روز از گاز صادراتی به عراق نسبت به متوسط ماه قبل از آن کاهش یافته است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: متوسط میزان صادرات روزانه گاز به عراق در ماه گذشته 30 میلیون مترمکعب بود؛ که این رقم در ماه جاری به 21 میلیون مترمکعب رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.